حکومت جدید مبتنی بر دو اصل اعتقاد به خدا و مکتب امامیه بود


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916115

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: دولت جدید بر دو اصل استوار است: ایمان به خدا و ایمان به مردم و مکتب امام، یعنی عدالت، معنویت و عقلانیت و کارآمدی ارزش محوری آن است، زیرا ما کارآمدی را یک حقوق بشر.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در همایش روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس گفت: ادبیات حکمرانی برای امروز و دیروز تازگی ندارد، بلکه از 25 سال پیش تکرار شده است. روزی که توانستم خدمت کنم.» گفتم اگر امروز انقلابی هستیم و عزت ایران و اسلام می خواهیم، ​​باید کارآمدی دین را در اداره جامعه ثابت کنیم و هر حرف و عملی غیر از آن اضافه است.

کلیباف همچنین گفت: دولت جدید بر دو اصل ایمان به خدا و ایمان به مردم و مکتب امام استوار است که به معنای عدالت، معنویت و عقلانیت است و کارآمدی ارزش محوری آن است چرا که کارآمدی را حق الناس می دانیم.

رئیس مجلس همچنین گفت: ما در دولت جدید نه تنها کارآمدی را حق الناس می دانیم، بلکه زمان انجام وظایف و تکالیف را مهم و ضروری می دانیم زیرا اگر کارآمدی به موقع اتفاق نیفتد و جغرافيا ارزشش را ندارد اگر 40-50 سال آن را فراهم كنيم ارزشي ندارد.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید