خالق گل تاریخی دنیای فوتبال به 18 ماه زندان محکوم شد

یک دادستان الجزایر امروز اعلام کرد که رباح ماجر، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال این کشور و ستاره سابق فوتبال الجزایر به اتهام کلاهبرداری به ۱۸ ماه زندان محکوم شده است.

رباح مایر چندین دوره به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر فعالیت کرده است و در دوران فوتبالش در تیم ملی این کشور و باشگاه هایی مانند پورتو بازی کرده است. بر اساس گزارش رسانه های الجزایر، آقای مایر به اتهام جعل، جعل و کلاهبرداری محاکمه و محکوم شده است.

ربه ماجر صاحب دو روزنامه البلاح و البلاح الریاض بود. یکی از جنایات او این است که با وجود گذشت یک سال از تعطیلی این دو روزنامه، همچنان از چک هایی که در زمان تأسیس روزنامه ها برای انتشار آگهی از صاحبان مشاغل دریافت کرده است انتقاد می کند. شاکی رباح شاکی در اتحادیه ملی روزنامه نگاران الجزایر است که از دادگاه خواسته است مبلغ چک ها را به صاحبان آن بازگرداند و غرامت پرداخت کند. رسانه های الجزایری می گویند آخرین حکم آقای مایر تا هفته آینده رسما اجرا خواهد شد.

شهرت اصلی راباخ مایر در خارج از الجزایر گل دیگری است که در سال 1987 برای پورتو به بایرن مونیخ زد. گلی که در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به ثمر رسید و این نوع گل‌ها را بعداً به گل ماجراجویی معروف کرد.

خالق گل تاریخی دنیای فوتبال به 18 ماه زندان محکوم شد
مایر برای آخرین بار در سال 2018 به مدت هشت ماه سرمربی تیم ملی الجزایر بود که به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

دیدگاهتان را بنویسید