خالی‌کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است

خجت‌الاسلام اختشام کاشانی:

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر نمی خواهیم به عترت حضرت زهرا(س) جفا کنیم باید بر عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار باشیم و از این انقلاب و نظام پاسداری کنیم، گفت: ما ما بی تفاوتی عده ای تنبل را می دانیم، شهید و رهبر و انقلاب نمی نویسیم و با همه دشمنی ها پای صندوق های رای هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

حجت الاسلام احتشام کاشانی در مراسم تشییع 7 شهید گمنام امروز برگزار شد. مکان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، وی طی سخنانی اظهار داشت: راه موفق برای حفظ ولایت و امامت باید دوری از کفار و منافقان باشد و این باید در رفتار و شعارهای ما نمایان شود.

وی ادامه داد: تنها ابزار عمده در راه صیانت از ولایت و امامت شعار اساسی هیهات من الزهله است که پیش از این در قیام عاشورا اباعبدالله(ع) و دیگر قیام های تاریخ ساز مطرح شد. انقلاب‌ها، و از این پس موضوع اصلی رفتار و گفتار ما خواهد بود.»

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ما مانند مردم کوفه نیستیم که علی زمان را تنها بگذاریم، افزود: ما فهمیده ایم که اگر می خواهیم راه حضرت زهرا (سلام الله علیها) را طی کنیم و به نسل او جفا نکنیم، باید رفتار کنیم. وفادار به عهدمان با امام و رهبر معظم انقلاب، بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و این نظام را رها نکنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که از دشمن می ترسند و می لرزند بدانند که به صورت دشمن می زنیم، اظهار داشت: بی تفاوتی برخی افراد تنبل را به حساب شهدا، رهبر و انقلاب نسبت نمی دهیم و ما با وجود همه خصومت ها در پای صندوق های رای حضور دارند.

احتشام کاشانی افزود: ما به خوبی می دانیم که نباید اهل بیت(ع) را ناامید کنیم و اینجا در محضر شهدا اعلام می کنیم که آماده رهبری آزاده هستیم.



آیا این خبر مفید بود؟