خبر بد از استقلال؛ مشکلی که ساپینتو را هم به فکر فرو برد!

خبر بد از استقلال؛  مشکلی که ساپینتو را هم به فکر فرو برد!

با توجه به اینکه جام جهانی 2022 در قاره آسیا (قطر) برگزار می شود، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2022 از بهمن ماه ادامه خواهد داشت و لیگ قهرمانان آسیا 2022 در اولین ماه های سال 2023 (بهار) به پایان می رسد. از 1402).می رسد. این بدان معناست که رقابت های بعدی لیگ قهرمانان درست در حالی آغاز می شود که بیست و دومین دوره لیگ برتر ایران و بسیاری از کشورهای غرب آسیا به تازگی به پایان رسیده و نمایندگان آنها برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مصمم هستند. این در حالی است که تیم استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر بیست و یکم در حال حاضر اولین و اصلی ترین جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است، اما مشخص نیست لیگ قهرمانان آسیا چه زمانی و به چه صورت است. در فصل آینده برگزار خواهد شد، یعنی. 2023 باید شروع شود

لازم به ذکر است؛ به این موارد باید پرونده بدهی استقلال و پرسپولیس را هم اضافه کرد که مانع دیگری برای حضور این دو تیم در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. اما شاید مهمتر از آن، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز مشخص نکرده است که دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا دقیقا چه زمانی آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است طبق روال همیشگی هر سال در ماه های باخمن و اسفند مسابقات پلی آف و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد اما امسال نماینده کشورمان (فولاد) باید به میدان برود. در 12 باخمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2022، یعنی در روزهای اول بازی در ماه دوم سال بعد برگزار می شود.

از اردوی تیم استقلال در ترکیه خبر رسید که ساپینتو با خسرو حیدری و سرپرست تیم استقلال صحبت کرده و در تلاش است استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بعدی شرکت کند یا خیر! ظاهرا او و تیم فنی اش قصد دارند برای تمام روزهای دیگر سال برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید