خبر بد برای طرفداران اپل/آیفون این است که روز به روز از دسترس خارج می شود

خبر بد برای طرفداران اپل/آیفون این است که روز به روز از دسترس خارج می شود

محققان ادعا می کنند که اپل قصد دارد قیمت آیفون 15 پرو مکس را برای بهبود دوربین، بدنه و سایر ویژگی ها افزایش دهد.

یک شرکت تحقیقاتی چینی امروز گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد اپل تولید انبوه گوشی های خانواده آیفون 15 را از ماه آگوست آغاز خواهد کرد و انتظار می رود تا نیمه دوم سال جاری حدود 84 میلیون دستگاه تولید کند. این افزایش 12 درصدی نسبت به تولید آیفون 14 در سال گذشته است، زیرا اپل معتقد است تقاضا برای این گوشی ها بیشتر خواهد بود.

این می تواند به معنای ورود آیفون های بیشتری به بازار باشد. اما خبر بدی برای طرفداران اپل داریم. این شرکت تحقیقاتی چینی مدعی است که اپل می خواهد قیمت آیفون 15 پرو مکس را افزایش دهد. بنابراین قیمت اولیه آن بیشتر از آیفون 14 پرو مکس 1099 دلاری خواهد بود. و البته برخلاف نسل قبلی، ویژگی خاصی در این گوشی وجود دارد که در نسخه 6.1 اینچی 15 پرو نمی توان یافت.
آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس با یکدیگر متفاوت هستند

در دو نسل گذشته، آیفون های پرو و ​​پرو مکس اپل از نظر مشخصات فنی (به جز اندازه و ابعاد) مشابه بودند. اما امسال همه چیز تغییر خواهد کرد. ظاهرا آیفون 15 پرو مکس از دوربین جدیدی با زوم پریسکوپی استفاده خواهد کرد که می تواند آیفون جدید اپل را به یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تبدیل کند.

نتایج این لنز پریسکوپی جدید در تصاویر زوم شده قابل مشاهده است. در حالی که حداکثر زوم اپتیکال ارائه شده توسط آیفون های فعلی اپل 3 برابر است، این گوشی زوم اپتیکال 6 برابری را ارائه می دهد. سال آینده، آیفون 16 اپل از فناوری جدید حسگر مجاورتی Metalens استفاده خواهد کرد که می تواند به اپل در کاهش اندازه سنسور Face ID کمک کند. این گوشی از وای فای 7 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برگردیم به آیفون 15. محصولی که علاوه بر ارتقای دوربین، کاربران می توانند انتظار شاسی تیتانیومی در مدل پرو را به همراه دکمه جدید به جای سوئیچ قطع صدا داشته باشند. و البته، پورت شارژ لایتنینگ با یک کانکتور USB-C جایگزین خواهد شد تا گوشی های اپل با استانداردهای دنیای موبایل سازگارتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید