شایعه گوشی آیفون 15/ محصول اپل با چه قیمت پایه وارد ایران می شود؟

شایعه گوشی آیفون 15/ محصول اپل با چه قیمت پایه وارد ایران می شود؟

طبق شایعات، بسیاری از ویژگی های آیفون 15 مانند هر سال قبل از عرضه به بیرون درز کرده بود. از تلفن همراه جدید اپل چه انتظاری باید داشت؟

طبق روال هر سال، اپل خانواده آیفون 15 را در اواخر تابستان سال جاری معرفی خواهد کرد. با نزدیک شدن به مراسم این شرکت، اطلاعات لو رفته در مورد مشخصات محصولات جدید نیز مانند هر سال افزایش می یابد.

علاوه بر این، شایعه افزایش قیمت گوشی های اپل نیز بسیاری از طرفداران را نگران کرده است. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران تمام جزئیات مربوط به محصولات جدید اپل را تا حد امکان جدی دنبال می کنند.

آیفون 15 2 زرشکی

بر اساس اطلاعات فاش شده، آیفون 15 پرو مکس گران قیمت ترین تلفن همراه تولید شده توسط اپل خواهد بود. این بدان معناست که مدل های 128، 256، 512 و 1 ترابایتی به ترتیب 1299، 1399، 1599 و 1799 دلار قیمت خواهند داشت. پیش بینی می شود با توجه به قیمت فعلی ارز و در صورت عدم مشکل رجیستری، مدل پایه با قیمتی حدود 80 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار گیرد.

طبق شایعات، مدل های پرو به دلیل استراتژی جدید اپل احتمالاً افزایش قیمت خواهند داشت. استراتژی اپل برای افزایش شکاف بین محصولات حرفه ای و معمولی این شرکت ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان را در سراسر جهان ناامید کند.
آیفون 15 بنفش

اپل همواره به دلیل عدم ایجاد تغییرات اساسی بین نسل های مختلف آیفون مورد انتقاد بوده است. بنابراین به احتمال زیاد امسال شاهد تغییرات اساسی تری در گوشی های جدید باشیم.

کاهش سایز قاب صفحه نمایش در کنار تعویض شاسی تیتانیومی با استیل از نکات مثبت استفاده شده در طراحی آیفون های جدید خواهد بود.

با معرفی اولین آیفون در سال 2007، یک اهرم کوچک در کنار این گوشی ها با وظیفه خاموش و روشن شدن صدای زنگ به یکی از نمادهای اصلی گوشی های اپل تبدیل شد.

حالا بعد از 15 سال این اهرم باید با دکمه (عمل) تعویض شود. این دکمه می تواند توسط کاربران برای اهداف مختلف برنامه ریزی شود. دکمه اکشن قبلا در اپل واچ اولترا دیده می شد.
اپل در برابر فشار اتحادیه اروپا سر تعظیم فرود می آورد

اما تغییر اساسی دیگری در انتظار طرفداران برند آیفون است.

در سال‌های اخیر، اتحادیه اروپا قانون جدیدی را تصویب کرد که بر اساس آن همه تلفن‌های همراه باید از یک پورت شارژ استفاده کنند. این قانون که برای حفظ حقوق مشتریان ایجاد شده است، اپل را مجبور به استفاده از پورت USB Type C می کند.

این حرکت اپل به معنای خداحافظی با فناوری قدیمی لایتنینگ در آیفون های جدید است. شایعه شده است که گوشی های اپل از آیفون 5 تا 14 این پورت نه چندان دوست داشتنی را داشته اند. پورت شارژ جدید به کاربران این امکان را می دهد که از تمام شارژرهای گوشی اندرویدی یا حتی تبلت های اپل در آیفون های جدید استفاده کنند.
رنگ بندی آیفون 15 پرو

طبق شایعات منتشر شده، آیفون 15 و 15 پلاس در رنگ های نیمه شب، سفید (نور ستاره ای)، قرمز، آبی و صورتی عرضه خواهند شد.

همچنین مدل های 15 پرو و ​​15 پرو مکس احتمالا در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و سرخابی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید