خبر مهم از زمان واردات خودروهای خارجی

خبر مهم از زمان واردات خودروهای خارجی

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت جزئیات جدیدی از واردات خودروهای خارجی به کشور بیان کرد و گفت: 300 شرکت برای واردات خودرو اقدام کرده اند.

وزیر صمت با بیان اینکه واردات خودرو از هفته آینده آغاز می شود، گفت: اسامی اولین افرادی که تمامی شرایط واردات خودرو را داشته باشند اعلام و واردات خودرو آغاز می شود.

واردات خودرو تایید شده است

سیدرضا فاطمی امین در بازدید از مراکز تولیدی گلستان و با اشاره به اینکه واردات خودرو تایید شده است، گفت: بیش از 300 شرکت برای ورود خودرو اقدام کردند که برخی از این شرکت ها شرایط ورود خودرو را ندارند. خودروها و در حال رصد شرایط تجارت هستیم. پس از این مرحله شرکت هایی که شرایط واردات دارند معرفی خواهند شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بازرسی از این افراد بر اساس آیین نامه واردات خودرو مصوب دولت در حال انجام است، افزود: طی یکی دو هفته آینده شرایط مردم بررسی و بررسی می شود. اسامی اولین ها افرادی که تمامی شرایط واردات خودرو را داشته باشند اعلام می شود و کار واردات خودرو آغاز می شود.

وی درباره واحدهای تولیدی نیز گفت: سرمایه در گردش، مواد اولیه و تولید سه مولفه ای است که وزارتخانه بر آن نظارت دارد، سال گذشته واحدهای فولادی را در نظر گرفتیم که به صورت یکپارچه و بدون جیره بندی مواد اولیه در اختیار این واحدها قرار گرفت.

وزیر صامت تصریح کرد: امسال در حوزه پتروشیمی برنامه داریم که با هماهنگی وزارت نفت هیچ مشکلی در این بخش نداشته ایم و در اکثر واحدهای این بخش شاهد افزایش تولید بوده ایم.

وی افزود: برنامه ما افزایش تولید و تسریع در روند تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید