خبر مهم وزیر آموزش و پرورش از رتبه بندی معلمان مکه

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش از رتبه بندی معلمان مکه

قاسم احمدی لشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر حج اجباری وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دکتر صحرایی در دهه 80 با هزینه شخصی خود قبض حاج تماتو تهیه کرد و در راه اعزام به حج بود. حج امسال بر اساس دستور، از سرزمین وحی زیارت کرد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با موافقت رئیس جمهور در کمترین زمان ممکن عازم این سفر معنوی شد و از ابتدا برنامه ریزی برای سفر وی صورت گرفت تا پس از انجام واجبات با اولین پرواز به کشور بازگردد. از حج

احمدی لشکی تصریح کرد: دکتر صحرایی روزانه فعالیت های وزارتخانه را پیگیری می کند و در برخی جلسات مهم و همچنین وبینار شرکت می کند. تصویب برخی مصوبات مهم از جمله اجرای سند تحول بنیادین و تمدید قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که خوشبختانه رضایت قابل توجهی از فرهنگیان عمومی داشت با حضور آنان انجام شد.

وی گفت: از جمله مواردی که وزیر آموزش و پرورش به صورت روزانه و مستمر بر آن نظارت دارد، سرعت و صلاحیت در رسیدگی به اعتراضات سنجش، ثبت نام مدارس و برگزاری آزمون های استخدامی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که هماهنگ کننده امور در غیاب وزیر آموزش و پرورش کیست، خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای معاونین، خجت الاسلام وزیر آموزش و پرورش والمسلمین لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جهت هماهنگی و پیگیری مسائل در صورت نیاز حضور یافت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های وزارت آموزش و پرورش با قوت در حال اجراست، افزود: دوران پیشرفت و آرامش در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.

احمدی لشکی افزود: اعضای شورای معاونین روزانه سوالات خود را از وزیر آموزش و پرورش مطرح می کنند و توصیه ها و راهنمایی های لازم را دریافت می کنند و مشکلی برای انجام فعالیت های آموزشی وجود ندارد و پزشک میدانی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید