خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

معاون وزیر آموزش و پرورش از رتبه نیم میلیونی معلمان خبر داد. معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد مشمولان طبقه بندی یک میلیون نفر است و تصمیمات نیم میلیون فرهنگی تاکنون نهایی شده است و مابقی نیز تا تاریخ 13/9/91 تعیین می شوند. پایان سال

معاون وزیر آموزش و پرورش از رتبه نیم میلیونی معلمان خبر داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد مشمولان طبقه بندی یک میلیون نفر است و تصمیمات نیم میلیون فرهنگی تاکنون نهایی شده است و مابقی نیز تا تاریخ 13/9/91 تعیین می شوند. پایان سال

قاسم احمدی لاشکی روز چهارشنبه در نشست خبری در بوشهر افزود: طرح رتبه بندی معلمان کاری بسیار سخت و پیچیده محسوب می شود که هم اکنون با تلاش وزارت آموزش و پرورش در حال اجراست.

وی افزود: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های دولتی و علوم پزشکی 90 هزار نفر است که تنها تعداد افرادی که از شهریور ماه 1400 در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند 135 هزار نفر است و نمی توانند. نسبت به سایر موسسات

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که حقی ضایع نشود.

وی یادآور شد: افرادی که به تصمیمات خود اعتراض می کنند پس از ثبت اعتراض، درخواست آنها در هیأت حسابرسی استان بررسی می شود و در صورت اعتراض مجدد، اعتراض آنها در هیأت حسابرسی کشور بررسی می شود.

به گفته احمدی لشکی، یکی از اهداف سفر دوم رئیس جمهور بررسی وعده های دور اول سفر است.

معاون حقوقی و امور مجلس ادامه داد: قطعا از نظر ساختاری و فضای آموزشی با چالش هایی مواجه هستیم و امیدواریم در این مسیر تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و سازماندهی نیرو تنها مربوط به استان بوشهر نیست، گفت: یکی از اهداف ما در این سفر بررسی مسائل مربوط به ستاد روابط عمومی و بررسی چالش ها و الزامات است. به دنبال آن کارگروه های ویژه.

احمدی لشکی با اشاره به حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: امیدواریم این سفر نتایج مثبتی را برای مردم و فرهنگیان این استان به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: بوشهر مهد تمدن، علم و ادب محسوب می شود و مدرسه سعادت با قدمتی بسیار عالی و قدیمی از اولین مدارس کشور به شمار می رود.

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ هزار معلم ابتدایی از تغییرات آزمون استخدامی خبر داد.

صادق ستاری فرد بیان کرد: تاکنون 930 هزار پرونده رتبه بندی برای معلمان شاغل و بازنشسته و 130 هزار معلم جدید ارائه شده است.

وی افزود: برای 411 هزار نفر حکم قطعی صادر شده است که از این تعداد 66 هزار و 263 مستمری بگیر و 345 هزار و 607 مستمری بگیر هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره توزیع دانش پژوهان در رتبه های اول تا پنجم گفت: در رتبه اول 31 هزار و 592 نفر رتبه دوم، 81 هزار و 28 نفر رتبه سوم، 218 هزار و 581 نفر را کسب کردند. نفر چهارم، 13 هزار و 168 نفر سازماندهی شده، رتبه پنجم، 1238 نفر.

ستاری فرد گفت: رتبه بندی را تا پایان سال تکمیل می کنیم و افرادی که قضاوت نهایی را دریافت کرده اند می توانند آن را در سامانه شخصی خود مشاهده کنند و رسیدگی به اعتراضات از روز سه شنبه 18 اسفند آغاز می شود و سازوکار در سامانه به اطلاع شما خواهد رساند. سیستم.

وی با اشاره به اینکه آزمون جذب معلم در سال آینده برگزار می شود، گفت: این آزمون 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود و ثبت نام از اواخر هفته جاری آغاز می شود. در این آزمون 24 هزار و 694 معلم ابتدایی، 2332 معلم استثنایی و 992 معلم برای مناطق عشایری باید جذب شوند که در مجموع 28 هزار و 17 معلم جذب خواهند شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره منابع آزمون گفت: از تمامی جوانان علاقمند به حوزه آموزشی دعوت می کنیم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. به رشته های تخصصی تقسیم می شود و در فرآیند آزمون کتبی و سنجش شفافیت داریم به گونه ای که منابع آزمون به طور شفاف و شفاف به داوطلبان ارائه شود.

ستاری فرد ادامه داد: تا کنون انتخاب مشاغل بومی به این صورت بود که داوطلبان می توانستند یک یا دو کد رشته محل را انتخاب کنند اما در آزمون جدید می توانند سه کد رشته بومی را انتخاب کنند و در صورت عدم انتخاب در رشته بومی اول. دو مورد بعدی بررسی خواهد شد

وی با اشاره به اینکه امتیاز سنجش در مصاحبه به صراحت اعلام شد، گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت ارزیابان حرفه ای و نیروهای خارج از استان استفاده کنیم که طبق قانون حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 40 سال در استان است. آزمون مقدماتی ما بین لیسانس و فوق لیسانس تفاوتی ایجاد نکرده ایم و فردی با هر دو مدرک می تواند تا 40 سالگی در آزمون شرکت کند، بنابراین فرصت خوبی برای شرکت در آزمون 60 ساله وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا با افزایش تعداد متقاضیان، افراد متخصص را شناسایی کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در مصوبه 833 شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت کار تمام وقت در مراکز آموزشی و پرورشی از سقف سنی کسر می شود و این امر خواهد بود. در آزمون گنجانده شده است.

ستاری فرد تصریح کرد: در آزمون 1400 70 درصد از افراد شرکت کننده و پذیرفته شده از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شدند، از سوی دیگر در آزمون تیمز و پرلز دانش آموزان در سواد و عملکرد ریاضی و علوم بسیار ضعیف عمل کردند.

وی ادامه داد: تا امروز افرادی که دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، برنامه ریزی آموزشی و فناوری آموزشی بودند می توانستند در آزمون استخدامی شرکت کنند. لذا در آزمون جدید رشته ها در سه مقطع علوم انسانی، اسلامی و علوم پایه توسعه یافته است و برای زمینه سازی حضور فارغ التحصیلان در این رشته ها اقدام کرده ایم که البته ارزیابی دقیق انجام خواهد شد. ساخته شده در مرحله مصاحبه، به عنوان مثال در حوزه تخصصی بازی سازی مفاهیم ریاضی و طبیعی، توانایی قصه گویی، شعر خوانی، داستان خوانی، تلاوت قرآن، اجرا و ایجاد بازی در مصاحبه.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شاخص های ارتباط و تعامل موثر با دانش آموزان، مثبت اندیشی، خلاقیت، تسلط بر مدارک آموزش عالی بررسی و در مجموع 23 شاخص در مصاحبه مشاهده می شود.

ستاری فرد ادامه داد: حافظان قرآن پایه اول تا پنجم بدون توجه به رشته تحصیلی به شرط داشتن مدرک لیسانس می توانند در آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برش تغییر کرده است، گفت: در گذشته 50 درصد نمره نفر اول قطع بود، اما در آزمون پیش رو، میانگین نمره سه داوطلب برتر قطعی خواهد بود و این امکان بیشتر را فراهم می کند. مردم برای رفتن به مرحله مصاحبه

دیدگاهتان را بنویسید