خبر مهم وزیر ورزش و جوانان برای پرسپولیسی ها

خبر مهم وزیر ورزش و جوانان برای پرسپولیسی ها

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره دیدار امروز با ماچی فایوکوفسکی سفیر لهستان گفت: امروز در جلسه دیگری که با سفرا داشتیم خوشبختانه نوبت به لهستان رسید. او یک سفیر بسیار فعال و ورزش دوست است. خیلی جالب است بدانید که او در ایران ورزش می کند و از خانواده اسب در ایران است. خانواده او نیز چوگان بازی می کنند. در گذشته می دانستیم که سفرا به رشته های مختلف ورزشی علاقه دارند و برخی از فدراسیون ها هم خوش بین بودند و جام هایی به نام جام دیپلمات ها برگزار کردند و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی در خصوص نتایج دیدار با سفرا گفت: رویکرد جدید رئیس جمهور احیای ارتباطات بین المللی در حوزه های مختلف است. به عنوان مثال، آیا از فعالیت های جدید دولت در اوراسیا مطلع هستید؟ این اقدامات نوید روزهای خوب را می دهد. در راستای تحقق اهداف وزارت امور خارجه بر آن شدیم تا تعاملات ورزشی را با کشورهایی که زمینه همکاری بهتری دارند ادامه دهیم. بنا به درخواست چین با سفیر چین دیداری داشتیم. امروز به درخواست هر دو کشور رویدادهای ورزشی خوبی را با لهستان پیش بینی و تعیین کردیم.

وزیر ورزش گفت: لهستان در چند رشته ورزشی پیشتاز است و از جایگاه خوبی در اروپا برخوردار است. اگر بتوانیم از اردوها و مسابقات آنها استفاده کنیم به نفع دو طرف است. البته سفیر لهستان پیشنهادهای دیگری هم داشت. او پیشنهاد همکاری حتی در سرمایه گذاری های ورزشی را با علاقه خاصی به صنعت سوارکاری داد و این یک واقعیت است که لهستان در این زمینه پیشتاز است. با لهستان هم در این زمینه نتایج خوبی داشتیم.

سجادی گفت: هدف ما فقط واردات نیست بلکه اصلاح نژادی هم هست. پرورش اسب، نگهداری، آموزش و آماده سازی در زمینه های مختلف از دیگر امکانات لهستان در این زمینه است. ما فکر می کردیم عدالت در ورزش سوارکاری بسیار بیشتر از فوتبال است. گردش مالی در این زمین بسیار بیشتر از فوتبال است. ما باید بخشی از وظایف و عقب ماندگی های خود را در این زمینه جبران کنیم. ما باید استقرار را جدی بگیریم. تا چند سال پیش رد آسیایی وجود نداشت اما اخیراً جزو برنامه ریزی ها بود و سوارکاران امید بیشتری به آینده دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم پیگیری های ما نشان دهد که این جلسات به نتایج خوبی منجر شود.

وزیر ورزش در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: در رختکن هم به بازیکنان گفتم این تازه شروع تیم ملی است. امیدوارم این عظمت و عزت در این مسیر وجود داشته باشد. این تیم 15 ماه است که شکست نخورده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در ادامه بازی ها باید با اراده گذشته بازی کنیم. متأسفانه به دلیل فوران مجدد تاج، تماشاگر در ورزشگاه نداریم. از همه علاقه مندان عذرخواهی می کنم. قول می دهم در کنار تیم ملی باشم و آنها را تنها نگذاریم و با پیام های مثبت خود از آنها حمایت کنیم.

سجادی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه بزرگ، پرطرفدار و پرطرفدار پرسپولیس مانند همه باشگاه ها فراز و نشیب هایی داشت. وقتی شروع کردم با استعفای زودهنگام از باشگاه مواجه بودم. دو هفته صبر کردم و جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه داشتم که درخواست توافق شد. این شورا همچنین پیشنهاد داد که رئیس شورا به عنوان مدیر عامل انتخاب شود. بالاخره در این مورد به توافق رسیدیم. دوره مسئولیت به پایان رسیده و حکم مدیرعاملی سید مجید صدری داده نشده است و دوباره با استعفای وی مواجه هستیم. البته ما هنوز با آن موافق نیستیم.

وی افزود: دو سه نفر را به عنوان مدیرعامل معرفی کردیم و هیئت مدیره تقویت شد. تکمیل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد. رضا درویش که سابقه باشگاه داری را در کارنامه دارد به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و از بدو ورود به پرداخت بدهی هایش پرداخته است. پرونده های بین المللی باید زودتر جمع آوری شوند.

دیدگاهتان را بنویسید