خبر کشف گنج یابی از منزل یکی از استانداران خاموش خراسان شمالی کذب است.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841512

مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

حسین حاجی بیگلو در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر کشف کالاهای اساسی انباشته شده از منزل یکی از فرمانداران شهرستان، گفت: این خبر جعلی است و این اتفاق هیچ ارتباطی به فرمانداران این سازمان ندارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حاجی بیگلو مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک با اشاره به کشف اجناس انبار شده از منزل یکی از مدیران خاموش این شهرستان گفت: این خبر جعلی است و اتفاق افتاده است. ربطی به مدیران این سازمان ندارد.

وی ادامه داد: موضوع از این قرار است که یکی از بستگان کارکنان سازمان صمت شهرستان منات و سملگان نسبت به نگهداری و فروش برنج قاچاق که هیچ ارتباطی با این نیرو در سطح شهرستان ندارد، اقدام کرده است. “

حاجی بیگلو افزود: پرونده این فرد در دادسرا تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

این مسئول به اهالی استان اطمینان داد: این سازمان تمام تلاش خود را می کند تا دست فرصت طلبان و دلالان را از بازار دور نگه دارد و قطعا انتشار چنین اخباری چیزی جز تخریب این فضای پیچیده و برهم زننده بازار نخواهد بود.

وی گفت: بازرسان این سازمان کلیه تخلفات را به مراجع ذیصلاح گزارش می دهند و در روزهای آغاز طرح هدفمندی یارانه ها بیش از 650 مورد تخلف ثبت شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید