خب یک بار به حریف گل زدیم


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921164

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل گل گهر اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نعمتی پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خدا را شکر بردیم چون به آن 3 امتیاز نیاز داشتیم.

وی درباره اهمیت قهرمانی نیم فصل برای پرسپولیس در پایان فصل، گفت: قطعا تمام تلاشمان را می کنیم. امیدوارم در این شرایط بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

امیری: ما نشان دادیم که به یک بازیکن تکیه نداریم

وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر مقابل گل گرسیرجان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود. بازیکنان ما در این هفته با تمرکز و تلاش فراوان توانستند سه امتیاز مهم را کسب کنند.» و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن از پرسپولیس مانند لوکادیا و ادامه روند خوب این تیم در لیگ گفت: اینجا پرسپولیس است، نمی توان کسی را به زور در تیم نگه داشت، بازیکن باید با پرسپولیس بازی کند. تمام قلبش راضی و خوشحال بازیکنانی که در تیم هستند تمام تلاش خود را می کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند. بازیکنی که تیم را ترک کرد می خواست برود و ما دوست داریم در تیم بماند اما نمی توانیم او را به خاطر جدایی از تیممان مقصر بدانیم و نمی خواهیم زیاد در این موضوع دخالت کنیم.

امیری در خصوص صحبت های لوکا دیا مبنی بر اینکه هم تیمی هایم می دانند چرا از تیم پرسپولیس رفتم، گفت: نمی دانم چرا از تیم جدا شده و اطلاعی هم ندارم، اما به نظر او احترام می گذارم و از او انتقاد نمی کنیم. در پرسپولیس همه باید با عشق و با تمرکز بالا بازی کنند، اگر ذهن بازیکنی حتی اندکی درگیر باشد نمی تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او همچنان در زندگی خود موفق باشد. پرسپولیس نشان داد به بازیکن متکی نیست. امروز دوباره این مشکل را نشان دادیم. هر بازیکنی که لباس آن تیم را بپوشد باید در دسترس تیم باشد.

بازیکن پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز برای صحبت درباره قهرمانی زود است و بازی به بازی پیش می رویم.

وی در مورد اینکه آیا این تیم نیاز به تقویت دارد یا خیر، گفت: صحبت در این مورد در اختیار من نیست، کادر فنی و مدیریتی باشگاه باید در این مورد اظهار نظر کنند.

فرجی: باشه، یک بار به حریف گل زدیم

فرشاد فرجی پس از برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: مسابقه سخت و نفس گیر بود گل گهر واقعا تیم باکیفیتی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد و کادر فنی قوی دارد. او در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. شش امتیاز و بازی بسیار سختی در گل گهر بود و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آوردیم.

وی درباره تغییر کیفیت پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به نیمه اول، پاسخ داد: وزن بازی کار را تحت الشعاع قرار داد. دو تیم در نیمه اول محتاطانه بازی کردند. شرایط کمی سخت بود اما خدا را شکر در اوایل نیمه دوم در زمان خوبی به گل رسیدیم و به همین دلیل سه امتیاز را گرفتیم.

مدافع پرسپولیس درباره گل زیبای سینا اسدبیگی توضیح داد: پشت دروازه و زیر زاویه ضربه اسدبیگی بودم. او خیلی خوب گلزنی کرد و فکر می کنم 100 سال دیگر نمی تواند چنین گلی بزند.

عمری: خدا را شکر که پیروز میدان شدیم

محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل گلگهار سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم. بازی 6 امتیازی بود و خدا را شکر بردیم.

اسماعیلی فر: قهرمانی نیم فصل مهم نیست

دانیال اسماعیلی فر درباره میزان مصدومیتش پس از بازی گلگور سیرجان و پرسپولیس گفت: فعلا کمی درد دارم. پس فردا عکس می گیریم و ببینیم چه شده است.

وی با اشاره به برتری ارزشمند پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم های قلانوی همیشه قدرتمند و سرزنده هستند و پیروزی در این دیدار و بازگشت به اوج بسیار مهم بود. خدا را شکر بچه ها زحمت کشیدند تا بازی را ببرند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی نیم فصل نیز گفت: قهرمانی نیم فصل مهم نیست و مهم ماندن در بالای جدول تا پایان فصل است. تیم هایی که ما را تعقیب می کنند تیم های بسیار خوبی هستند. استقلال، سپاهان و حتی تراکتور و گل گهر سیرجان تیم های بسیار خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم روند خوبی را ادامه دهیم و به آنچه می خواهیم برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید