خدا کنه یه مهاجم پرسپولیسی مثل تمیروف توزارد از آب درنیاد

خدا کنه یه مهاجم پرسپولیسی مثل تمیروف توزارد از آب درنیاد

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه ورود به لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرده است.

بازی پرسپولیس و ذوب آچان را چگونه پیش بینی می کنید؟

الان یه مقدار زوده از آنجایی که اوایل مسابقات است، نمی توان خیلی به تیم ها اعتماد کرد. معمولا در ابتدای مسابقه تیم ها روغن کاری نمی کنند و باید مدتی منتظر بمانند. اما پرسپولیس تیمی نیست که بخواهد هفته ها را بی دلیل از دست بدهد. بازی پرسپولیس در اصفهان معمولا سخت است اما اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید از هفته اول شروع شود.

برخی از هواداران استقلال گفتند چون مهدی تارتار به پرسپولیس علاقه دارد تیمش را به زور مقابل پرسپولیس نمی فرستد؟

من اصلا این حرف ها را باور نمی کنم. اتفاقاً معتقدم وقتی بازیکن یا مربی از تیمی به تیم دیگر می رود، می خواهد در مقابل تیم سابقش بهترین نتایج را کسب کند. تارتاروس هم همین طرز فکر را دارد و بعید می دانم تسلیم پرسپولیس شود. اتفاقا، برعکس، او می خواهد خودش را ثابت کند.

آیا می دانید در این بازی ممنوع است؟

به هر حال مهم نیست. او باید در روزهای گذشته کار خود را انجام داده باشد و قطعا ذوب آچان مقابل پرسپولیس با قدرت به میدان خواهد آمد.

بطور کلی ذوب آهن را چگونه می دانید؟

هر دو تیم اصفهانی خوب هستند، ذوب آهن و سپاهان. رقابت با این دو تیم در اصفهان کار راحتی نیست.

با توجه به حضور بازیکنان جدید در بین بازیکنان پرسپولیس، عملکرد این تیم را در مسابقات چگونه پیش بینی می کنید؟

خوشبختانه فوتبالیست ها در این دوران حرفه ای شده اند و فرقی نمی کند در کدام تیم باشند. اکثر بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند هم حرفه ای هستند و ملی پوش بودند. آنها قطعا در این فصل در ترکیب پرسپولیس جا افتاده اند و برای بازی مقابل ذوب آن در بهترین حالت خود خواهند بود.

پیش بینی شما از سبک بازی دو تیم چیست؟ تهاجمی است یا تدافعی؟

مسابقه بدون تماشاگر فوتبال نیست. فوتبال بدون تماشاگر مانند فوتبال روی خاک است. اگر پرسپولیس و ذوب آچان زیباترین فوتبال دنیا را به نمایش بگذارند، بازی آنها در غیاب تماشاگر دیده نمی شود. بازیکن فوتبال برای تشویق تماشاگران بازی می کند. وقتی این دو با هم نباشند، یک محل کار لنگ می زند. به نظر من فوتبال بدون تماشاگر صفر است.

نظر شما درباره خرید یورگن لوکادیا، بازیکن جدید پرسپولیس چیست؟

فقط می دانم که هلندی ها مهاجمان خوبی دارند. او در باشگاه های خوب اروپا به خصوص هلند و انگلیس فوتبال بازی کرده است. بازیکنی که توانسته در آیندهوون یا برایتون فوتبال بازی کند باید ویژگی های خاصی داشته باشد وگرنه این تیم ها بازیکنی جذب نمی کنند. او زیر 30 سال سن دارد، یعنی هیچ مشکل جسمی ندارد. خدا کنه مثل شارزود تامیروف زرد بشی. از رفتن این بازیکن خوشحال شدیم اما متاسفانه ماند!

دیدگاهتان را بنویسید