خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچکس پوشیده نیست


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913206

داود عادلی گفت: اگر امروز می بینیم دشمن علیه بسیج کار می کند به این دلیل است که این نیرو در خدمت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوود عادلی ورزشکار شهرستان چابهار و مربی ووشو در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: در خصوص بسیج باید گفت که بسیج از بین نمی رود و برنمی گردد و حتی ضعیف نمی شود اما روز به روز قوی تر و رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در کشوری مانند ایران جا افتاده و رشد کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می شود که بسیج در کشورهای منطقه الگوبرداری شده و پایه های این شجره طیبه گذاشته شده است.

عادلی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به کمک کشور آمده است، یادآور شد: در تمام روزهای سخت کشور مانند بیماری کرونا و بلایای طبیعی که در اقصی نقاط کشور رخ داد، بسیج بود. اولین سازمانی که به کمک مردم شتافت و مردم نیز از ناخواسته بودن جهادگران قدردانی می کنند.

این وزیر دفاع چابهار با اشاره به توجه فراوان بسیجیان به عرصه ورزش خاطرنشان کرد: بسیاری از قهرمانان ورزشی شهرستان چابهار و نقاط مختلف استان از بسیجیان هستند که در مواقع ضروری به کمک مردم شتافتند. مانند بسیج و جهاد.

عادلی با بیان اینکه امروز نام بسیج تیری به قلب استکبار جهانی شده است، یادآور شد: اگر همه دشمنان و معاندان علیه بسیج و شخصیت بسیج دیده می شوند به خاطر این است که این قدرت مخلصانه و در خدمت قدرت است. آنها چنین قدرتی را در دولت نمی خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید