تلاش دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی بر هیچکس پوشیده نیست/ ماهیت ریاست جمهوری مردمی است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891146

علی بابایی گفت: برنامه ریزی و تلاش بی شائبه دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در کشور بر هیچکس پوشیده نیست و امروز همه عوامل تاثیرگذار کشور باید دولت سیزدهم را برای رفع مشکلات یاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می دارد و الگوبرداری از اعضای دولت و تمامی مدیران دستگاه های مختلف اجرایی را از سبک زندگی و رفتار تاکید می کند. از این شهدای والامقام نوع دولت سیزدهم چه در شعار و چه در عمل همان دولت انقلابی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است و این شاخص ها در بسیاری از سیاست ها و رهنمودها به وضوح دیده می شود و لازم است. برای حفظ این شاخص ها و تلاش برای تقویت آن.

وی در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز که ناشی از تصمیمات غلط اقتصادی برخی دولت های گذشته بوده و بسیاری از هموطنان کشورمان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است، اشاره کرد و افزود: همه دغدغه های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور است. ، اعضای هیئت دولت و نمایندگان ملت فهیم و نجیب ایران در شورای اسلامی و سایر نهادهای نظام مشکل حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی است که تلاش دولتمردان برای حل یا کاهش این مشکلات است. مشکلات در اسرع وقت و آن امر مهم نیاز به تفکر و برنامه ریزی کلی دارد، همه از عناصر سیستم تصمیم گیری هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سند چشم انداز جمهوری اسلامی و اعلام گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی). درود بر ایشان، تصریح کرد: برنامه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در سال از انقلاب تاکنون همواره با مشکلاتی مواجه بوده ایم و در برخی زمینه ها پیشرفت خوبی داشته ایم و همچنان در بسیاری از زمینه ها با مشکل مواجه هستیم. و رفع این موانع و مشکلات مستلزم اقدام، برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه ها و وزارتخانه های ذیربط است.

عضو کمیته اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به دستاوردها و شاخص های بسیار مهم انقلاب اسلامی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و تلاش بی وقفه دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در کشور بر کسی پوشیده نیست، امروز همه عوامل تاثیرگذار کشور باید به دولت سیزدهم کمک کنند تا مشکلات حل شود و قطعا با همدلی و رضایت همه ارکان کشور این امر محقق خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و برنامه ریزی دولتمردان مطابق با تبیین برنامه ها و خدمات جاری و اطلاع رسانی به افکار عمومی جامعه گفت: : پوشش اقدامات، خدمات، فعالیت ها و برنامه ریزی دولتمردان برای جامعه و افکار عمومی به ویژه رسانه های دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب اجتناب ناپذیر است و تبیین این دستاوردها برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و همه باید تلاش کنند. حفظ و تقویت جایگاه جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید