خدمات لازم به زائران پاکستانی در مرز ریمدان ارائه می شود


ساعت: 07:58
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896139

سردار محمد پاکپور گفت: خدمات لازم به زائران پاکستانی در موکب های مستقر در مرز ریمدان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ، سردار پاکپور در بازدید از مرز ریمدان شهرستان دشتیاری اظهار داشت: مرز ریمدان یکی از مبادی ورودی زائران پاکستانی است که امسال ورود زائران پاکستانی را تسهیل کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: موکب های مختلفی در این مرز مستقر هستند و در حال ارائه خدمات لازم به این زائران هستند.

این مسئول ادامه داد: فراجه، سپاه، مرزبانی و سایر ارگان ها از جمله گمرک همکاری و هم افزایی بسیار خوبی برای ورود زائران پاکستانی دارند.

وی گفت: در بازدید از این مرز مشکل خاصی مشاهده نکردیم. تنها مشکلی که زائران پاکستانی با مقامات ایرانی مطرح کرده اند و با آن مواجه هستند در مرز مهران است که عراقی ها از ورود پیاده آنها به کشورشان جلوگیری کرده اند و در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم.

سردار پاکپور گفت: محبت امام حسین (ع) این روزها همه را از اقصی نقاط جهان به کربلا می کشاند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از 58 بیمارستان سیار «شهدای سلامت» مرکز بهداری جنوب شرق بازدید و از زحمات شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی قدردانی و تشکر کرد.

ویزیت رایگان زائران پاکستانی از بیمارستان صحرایی شهید میرحسینی

فاطمه کمیلی رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز جذب نیرو های مگنتیس حسینی در روز اربعین گفت: کادر پزشکی مجهزی را برای ارائه خدمات درمانی در نظر گرفته ایم. به زائران اربعین حسینی جهت عدم دریافت خدمات به زائران پاکستانی از خدمات درمانی رایگان بهره مند شوید.

وی بیان کرد: 92 نفر در بیمارستان صحرایی شهید میرحسینی مرزی ریمدان ثنون از خدمات درمانی عمومی بهره مند شدند و 2 نفر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان اعزام شدند.

این مسئول افزود: تاکنون 71 نفر داروی رایگان دریافت کرده اند و هفت نفر نیز برای بهبود حال عمومی در بیمارستان بستری شده اند و 24 نفر دیگر از خدمات پاراکلینیکال بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید