خدمات گروه های جهادی مایه امیدواری مردم است


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901686

غلامرضا ملایی با اشاره به خدمات گروه های جهادی در عرصه های مختلف گفت: فعالیت گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار موجب افزایش امید در جامعه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه فتنه گران در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به هیچ چیز حتی عابر بانک و مدرسه و بانک رحم نکرده اند، گفت: مدارس زاهدان و هش سوادآموزی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دادند اما گروه های جهادی بسیج برای خنثی کردن اهداف شوم خود با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدام به تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده کردند.

وی تصریح کرد: پس از این بازدید که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل اداره نوسازی در مدرسه استقلال واقع در خیابان مجدیه زاهدان انجام شد، مقرر شد با کمک این دو سپاه برای سازندگی بسیج شوند. از مدرسه فوق که از دایره مطالعه خارج شده است.برای بازسازی و مرمت.

ملایی ادامه داد: در این زمینه چهار گروه جهادی متشکل از 40 سرباز با هدف خدمت رسانی ایثارگرانه زباله های مدرسه را جمع آوری و خارج کردند و از سوی دیگر کلاس ها را تا صبح روز شنبه 25 مهرماه رنگ آمیزی کردند. در حال فراگیری بودند. آنها مورد هدف گروه های شورشی و متخاصم قرار گرفتند و فرصت بازدید از کلاس را داشتند.

وی با بیان اینکه اقدامات گروه های جهادی در مناطق فقیرنشین باعث افزایش امید در بین مردم می شود، گفت: بسیج سازندگی آمادگی دارد با همکاری سایر دستگاه ها مدارس دیگری را در شهرهای خاش و زاهدان که در حوادث اخیر آسیب دیده اند مرمت کند. و بازیابی کنید

مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان در ادامه به اقدامات گروه های جهادی برای کاهش تعداد نانوایان اشاره کرد و افزود: پس از حوادث اخیر گروه های جهادی با شناسایی نانوایان فعال حتی نانوایان خانگی آزاد پز 100 گونی نانوایان توزیع کردند. آرد برای پخت نان و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

ملایی خاطر خاطرنشان کرد: توزیع لوازم التحریر و اهدای 300 بسته معیشتی با کمک گروه های جهادی در حاشیه شهر از دیگر اقداماتی است که با همت جهادگران بسیجی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید