واگذاری استانداری به سردار کرمی مایه امیدواری برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان شد.


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920141

تعدادی از سران طوایف سیستان و بلوچستان انتصاب سردار محمد کرمی به عنوان استاندار جدید را مایه امید برای رونق اقتصادی، تقویت وحدت و محرومیت زدایی از چهره جنوب شرق دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شاهوزهی از سران و معتمدین طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون، با بیان اینکه سردار محمد کرمی مردی در عرصه جهاد بود و در همه عرصه ها سختی ها و فعالیت ها را تجربه کرد، گفت: جهادی قاعده او ما را شاهد اقدامات کم نظیری در زمینه محرومیت زدایی، عمران و آبادانی مناطق عقب مانده به ویژه روستاها، اجرای طرح شوشتری و اعطای زمین به مردم برای رونق اقتصادی و معیشتی کرد.

وی افزود: انتصاب کرمی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان به دلیل سوابق درخشان وی در فرماندهی قرارگاه قدس، به شکوفایی اساسی استان در همه عرصه ها امیدوار شد چرا که وی مردی عالم و دانشگاهی و برای نزدیک به چهار سال است که با همه خصوصاً سران طوایف حتی مستضعفین در ارتباط بوده و با درد آنها آشناست. ،

سرتایفه با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در کنار آنها باشیم و همان تفکرات گذشته را ادامه دهیم، تاکید کرد: اقدامات درخشان و مثمر ثمر کرمی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، امنیت پایدار و اشتغال محسوس است و ما بسیار هستیم. به امید اینکه مشکلات استان رفع و آبادانی در پیش باشد

به گفته شاهوزهی؛ تداوم جلسات و برنامه هایی که در ستاد قدس با اقشار و اقشار مختلف که به دنبال وحدت و یگانگی بودند برگزار شد قطعا می تواند استان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد.

سردار کرمی فرماندار جهادی می شود

سردار حاج عبدالعزیز مرادزهی یکی دیگر از سرکردگان این طایفه با اشاره به اینکه تاریخ و گذر زمان بهترین گواه برای اثبات مهرورزی و اعمال خیر سردار کرمی است، گفت: سردار کرمی همانطور که بر همگان مشهود است دلسوز است. ، مرد مومن انقلابی آگاه به مسائل روز و دغدغه مردم و رفع مشکلات بویژه محرومیت های استان و بی شک انتصاب وی به عنوان استاندار بر دلسوزی و خدمات وی چندین برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا با حضور ایشان در استانداری هر روز شاهد پیشرفت بهتر و امنیت بیشتر خواهیم بود.

بر اساس این سرتایفه; برای هر اقدامی استفاده از ظرفیت نیروی انسانی استان به ویژه جوانان، ایجاد وحدت بیشتر بین اقوام و مذاهب، توجه به دغدغه های بزرگان و بزرگان طوایف، اتحاد زنان و جوانان و قشر تحصیلکرده با مسئولان. و تعامل و هم افزایی بیشتری داشته باشند، بین این لایه ها و ایجاد یک هدف مشترک می تواند راه حلی برای توسعه و شکوفایی باشد. ،

وی ادامه داد: با این انتصاب شریف، علاوه بر اجرای فرامین نماینده عالی دولت در استان، به عنوان پدر و برادر بزرگی که خدمتگزار دلسوز و مخلص مردم است، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. “سردار کرمی” را در حل مشکلات استان همراهی کنیم امیدواریم با تعامل و همدلی بتوانیم مشکلات را حل کرده و در جهت پیشرفت استان گام برداریم.

مرادزهی تاکید کرد: سردار کرمی که پیش از این مسئولیت قرارگاه قدس را برعهده داشت برای ما مانند پدر و برادری دلسوز، مدبر، مومن، انقلابی است و مدیریت وی ماهیت جهادی دارد.

با حمایت سردار کرمی به شکوفایی و پیشرفت در استان خواهیم رسید

سردار محمد اکبر نوتی زهی از دیگر سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سردار محمد کرمی که از نظر اشرافیت کامل در کارنامه مدیریتی خود به ویژه در فرماندهی قرارگاه قدس کارنامه درخشانی دارد. استان و شرایط j. گزینه بسیار مناسبی برای استانداری این استان پر پتانسیل و ظرفیت است.

وی تصریح کرد: اقدامات وی در عرصه های مختلف اقتصادی، اشتغال زایی، محرومیت زدایی بر همگان محسوس است. از این پس مثل همیشه در کنار آنها خواهیم بود تا شاهد شکوفایی و پیشرفت روزافزون این منطقه باشیم

بر اساس این سرتایفه; سردار کرمی فردی متدین، متدین، متدین و جهادگر بود و در این سال ها در بین مردم حضور داشت و از مشکلات آنان آگاهی کامل داشت.

واگذاری استانداری به سردار کرمی، حل مشکلات سیستان و بلوچستان

مولوی عبدالله حسن زهی رئیس بخش مندوجی طایفه براهویی در شمال سیستان بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به سوابق درخشان سردار کرمی مبنی بر خدمات رسانی و محرومیت زدایی از جامعه، انتصاب شایسته وی به عنوان فرماندار اقدام محترمانه بود

وی افزود: برای پیشرفت استان ابتدا باید از مدیرانی که سابقه کار و روحیه جهادی برای خدمت به مردم ندارند و نتایجشان مشخص است جابه جا شوند و از دلسوزان نظام و انقلاب نیز استفاده شود. به منظور استفاده از نیروهای متخصص و واجد شرایط.

این طایفه گفتند: مثل همیشه در امور استان یار و یاور او خواهیم بود چرا که «سردار کرمی» مردی دلسوز، خادم، صبور، فداکار و مؤمن و مجرب در امور است.

به گفته حسن زهی؛ خدماتی که در راستای تقویت وحدت و امنیت، رفع غبار محرومیت، آبرسانی و موارد دیگر انجام داده اند نشان می دهد که این انتصاب شایسته مشکلات استان پهناور سیستان و بلوچستان را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید