خدمت به مردم باید در اولویت همه دستگاه های اجرایی باشد


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896599

محمود حسینی پور گفت: باید با ولایتمداری و مسئولیت پذیری راه شهدا را ادامه دهیم و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در ادامه گشت های شهرستانی خود با همراهی 65 نفر از مدیران استانی مورد استقبال حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن و مظاهر مافی استاندار قرار گرفت. و گروهی از مقامات شهری وارد تونکابن شد. ‏

استاندار مازندران در بدو ورود به تنکابن در آغاز ششمین سفر شهرستانی خود به همراه امام جمعه و فرماندار تنکابن، مشاور ویژه و دستیار استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و برخی از فرمانداران استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای گلزار شهدا با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و مقام شامخ شهدا را گرامی داشتند.

نماینده عالی دولت در مازندران در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون شهداست. شهدا و ایثار شهدا و یادشان همیشه در دل ما زنده باشد.»

سید محمود حسینی پور افزود: باید با مسئولیت پذیری و ولایتمداری راه شهدا را ادامه دهیم و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی پیش از بازدید از گلزار شهدای آن شهرستان با حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن دیدار کرد. ‏

استاندار مازندران در این سفر با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

بررسی مسائل مربوط به سواحل، مدیریت پسماند، مدیریت شهری و روستایی، پروژه های نیمه تمام، برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و …. از جمله مسائلی است که در این سفر به آنها پرداخته شده است.

بازدید از روستای شانه تراش به عنوان پایلوت بوم گردی غرب مازندران، بازدید از مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور، بازدید از پایگاه دانش کشاورزی روستای نعمت آباد و بازدید از نئوپان پارس. کارخانه از جمله برنامه های استاندار مازندران به شهرستان تنکابن است.

بازداشت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از روستاهای مختلف از دیگر برنامه های این مقام عالی رتبه استانی در سفر به تنکابن است.

این سفر با جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن به ریاست حسینی پور؛ رئیس شورای اداری مازندران پایان می یابد.

استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون در شهرستان های نکا، گلوگا، فریدونکنار، جویبار و چالوس اقدام به اجرای گشت شهری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید