کاهش آسیب های اجتماعی باید برای همه دستگاه ها در اولویت باشد / غفلت از اشتغال افراد مبتلا به اعتیاد

زمان: 22:20
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774681

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه ثارولا شیراز:

ضرغامی در خصوص اهمیت ویژه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به رویکرد گروه اجتماعی سپاه که نقش تسهیل کننده دارد ، پیشگیری نقش قابل توجهی در کاهش آمار طلاق و اعتیاد و همچنین تعامل با مربیان مربوطه دارد. به “او در تلاش است تا از این آسیب به شیوه انسان محور جلوگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، علی ضرغامی ، سرپرست معاونت اجتماعی سپاه در محله ثارالله شیراز ، در گفت و گو با خبرنگار شیراز ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش شما ، به فعالیت های این معاونت در زمینه آسیب های اجتماعی و کاهش معیشت اشاره کرد. صدمه. اجتماعی و اهمیت این موضوع افزود: در این راستا جایگزین اجتماعی به سطح پایگاههای محلات در استان فارس و با اولویت طلاق ، اعتیاد و برخورداری از خیر و منع کار بد است.

ضرغامی با تشریح فعالیت های بهره مندی از خوبی ها در زمینه پیشگیری ، گفت: این کار را انجام می دهند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله شیراز در خصوص اهمیت ویژه پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی افزود: پیشگیری نقش مهمی در کاهش آمار طلاق و اعتیاد دارد و با توجه به رویکرد سپاه که نقش تسهیل کننده ای با سیستم دارد. “تلاشهای آموزشی با محوریت انسان برای جلوگیری از این آسیبها لازم است.

وی از فعالیت های محلات کم درآمد شیراز در قالب طرح کرامت خبر داد و افزود: بر اساس شناسنامه های بدست آمده از محلات شیراز میزان آسیب های اجتماعی در چهار محل طرح کرامت اردوگاه شهید اسکندری که شامل محله های کم درآمد است ، مورد ارزیابی قرار گرفته است. آباد ، کیشان ، رضوان و هانه زنیان برای کاهش آسیب های اجتماعی و رفع محرومیت تلاش می کنند.

ضرغامی در ارتباط با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این راستا سعی کردیم ساعات آموزشی لازم را بصورت آنلاین و در عمل انجام دهیم و خیابان های شهر را ضدعفونی کنیم و همچنین تمریناتی را برای کمک مناسب و آموزش و توزیع 15000 نفر. ” یک بسته زنده با تمرکز بر بسیج سپاه در محله سارولا شیراز در بین خانواده های نیازمند و کم درآمد برای جلوگیری از شیوع این ویروس تند و زننده.

سرپرست معاونت اجتماعی شهرستان سارولا در ارتباط با اجرای فعالیت های نوآورانه در زمینه درمان اعتیاد توضیح داد:

وی در لیست فعالیت های تحکیم خانواده و ازدواج افزود: با تلاش اعضای معاونت اجتماعی شهرستان ثارولا ، سعی شد مشاوره و کلاس های آموزشی و مهارت ها و شیوه زندگی اسلامی در سطح محله برگزار و آماده شود. 90 سری جهیزیه ویژه.برای طرح ازدواج. “ترویج این سنت خوب با کمک خیریه ها آسان است.

ما باید زبان مردم باشیم

این مقام مسئول افزود: در موضوع جلوگیری از طلاق و صلح و آشتی بین زوجین ، با مشورت و آموزش عناصر فعال اجتماعی ، سعی کرده ایم گره خانواده های دخیل در موضوع طلاق را باز کرده و همچنین با ارائه وام مشارکت ها و دوره های آموزشی برای 90 زن که از مراقبت های نامناسب برخوردار بوده و آنها را در فعالیت های سریع بازگشت مشارکت می دهد.

ضرغامی در مورد اهمیت حمایت از خانواده های آسیب دیده از آسیب های اجتماعی گفت: در موضوع حمایت از خانواده های مبتلا به اعتیاد و طلاق ، هسته های حمایت از خانواده در پایگاه های همسایگی در حال شکل گیری است.

سرپرست معاونت اجتماعی سپاه ناحیه ثارولا شیراز با اشاره به فعالیت هایی که مردم را هدف قرار می دهد ، افزود: بیایید این مسائل را کاهش دهیم.

وی ضمن بیان مشکل شهر شیراز در زمینه عفاف و حجاب ، گفت: با اجرای برنامه های اردوی مشترک رمضان ، با فعالیت هایی مانند چهارشنبه های طلایی که در معابر و مراکز خرید و گردشگاه ها با نقاط مثبت انجام می شود. اکشن و زبان معروف

در پایان ، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: “با توجه به نقش تسهیل کننده جانشین اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی ، ما می خواهیم دستگاه های اجرایی و مسئولان زیرساخت ها و امکانات لازم را با تعامل و هم افزایی بیشتر فراهم کنند.” در این زمینه ها ، و به ویژه مسئله اعتیاد ، ظرفیت بی نظیری را در اختیار بسیج قرار دهید تا بتواند با اعتبارات و خدمات لازم از 100٪ ظرفیت حوزه بسیج استفاده کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید