خرابکاری توسط شورشیان و اقدام قاطع نیروهای امنیتی


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912731

با اقدام قاطع نیروهای امنیتی با شورشیان مسلح در پیرانشهر، به جز برخی محله های حاشیه شهر که عوامل گروهک در آن حضور دارند، اوضاع این شهر آرام و عادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از صبح امروز پس از تشییع یکی از اهالی پیرانشهر که گفته می شود در حادثه اغتشاشات اخیر توسط ضدانقلاب کشته شده بود، حوادثی در این شهر رخ داد که باعث شد شبکه های اجتماعی ضدانقلاب این شهر. شهر مورد توجه آنها قرار گیرد.

پس از چند روز آرامش نسبی در این شهر و ناتوانی ضدانقلاب و معارضان در برهم زدن امنیت عمومی، امروز در مراسم تشییع پیکر جوان پیرانشهری برخی اتفاقات مشکوک و اقدامات مشکوک افراد با پوشش غیرعادی باعث شد تا حاضران با بستگان آن مرحوم ابراز همدردی کرده و آنها را همراهی کنید.

در این جلسه شعارهای ساختارشکنانه سر داده شد و همگام با ضدانقلاب در اجرای برنامه های خود، تا اینکه پس از تشییع، حاضران به سمت شهر و خیابان های اطراف حرکت کردند.

آتش زدن اموال عمومی و سطل های زباله در برخی معابر محدود اولین اقدام این گروه بود که با همراهی شبکه ها و رسانه های کردی همراه شد و کوچکترین اقدام آنها برای ایجاد ناامنی در شهر بازتاب هر چه بیشتر رسانه ای شد.

پس از حضور مختصر این شورشیان در سطح شهر و اعتراض مردمی و حضور نیروهای امنیتی برای آرام کردن اوضاع، با پراکندگی مردم، نوبت به حضور در معابر و راه های ارتباطی پیرانشهر رسید تا نقشه های خود را در این مسیر اجرا کنند. مسیرها

در همین راستا شورشیان جاده مرزی تمرچین را مسدود و راه های منتهی به این مرز را مسدود کردند. شکستن تابلوهای راهنمای مسافران، انهدام تعدادی از خودروهای عبوری و تلاش برای اسکورت مسافران از خودروهای عبوری از جمله اقدامات ضد انقلاب و اغتشاشات در این راستا بود که در این راستا با مسدود شدن کامل مسیر ادامه یافت. مسیر و تخریب جاده

اما در سوی دیگر ماجرا، نیروهای امنیتی که از روز گذشته در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی برای پاکسازی عوامل ضد انقلاب و نیروهای تحت فرماندهی گروهک های تروریستی وارد عمل شده اند، در عملیات های موفقیت آمیز برای مقابله، اقدامات جدی انجام داده اند. با این عوامل به شکلی سخت و آموزنده که شهرهای مهاباد، پیرانشهر و بوکان بیشترین سهم را بین آنها تقسیم کرده اند.

اگرچه رسانه های ضد انقلاب در تصاویر و فیلم های منتشر شده از این عملیات ها سعی در القای این موضوع دارند که نیروهای امنیتی و بویژه رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم مقابله کرده و شروع به تیراندازی به سمت مردم عادی کرده اند، اما با تمرکز اندکی بر آزاد شده ها. فیلم ها به خوبی نشان می دهد که این عملیات علیه عوامل مسلح و وابستگان گروه های تروریستی و ضدانقلابی است که در مناطق مختلف شهرها مستقر هستند.

عملیات رزمندگان و نیروهای امنیتی سپاه در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی با اطلاعیه قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه انجام می شود و پیش بینی می شود تا زمان مقابله با آن ادامه داشته باشد. عناصر انقلابی شهرها

با وجود اینکه در شهرستان پیرانشهر به جز برخی از مناطق حاشیه شهر که عوامل باند در آن حضور دارند، اوضاع آرام و عادی است، اما محور پایانه مرزی تمرچین شاهد حضور فتنه گران و عوامل ضدانقلاب است که در حال متفرق شدن هستند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید