خروج سرمربی تیم ملی فوتبال از ایران بدون پاسخگویی به انتقادات و سوالات!


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915576

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون پاسخگویی به رسانه ها به کشورش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته پس از شکست تیم ملی مقابل تیم ملی آمریکا و حذف از جام جهانی 2022 قطر به همراه شاگردانش به تهران بازگشت و در چند روز گذشته به تور پرداخت. کاخ سعد آباد در تهران و همین امر باعث شد که بسیاری از آن ها به وجود بیایند.

پس از بازگشت کی روش با کاروان تیم ملی به تهران، علیرغم اینکه پس از پایان جام جهانی قطر دیگر با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد نداشت، مشخص شد که یوجای سرمربی 69 ساله پارسی با این تیم صحبت خواهد کرد. مطبوعات در یک کنفرانس مطبوعاتی پرداخت، اما این جلسه در نهایت برگزار نشد.

سرمربی تیم ملی جام جهانی 2022 صبح امروز (یکشنبه) با تیم بزرگی از دستیاران به پرتغال بازگشت. کی روش شب گذشته تنها یک جلسه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشت و برای مدت نامشخصی بدون واکنش مردمی ایران را ترک کرد.

کی روش در دیدار چند ساعته خود با رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی از عملکرد 3 ماهه خود در تیم ملی را تنها به تاج ارائه کرد و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در این جلسه حضور نداشتند.

برخی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون به ماندن کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی اعتراض شدید و جدی داشتند و از سوی دیگر برخی نیز بر ادامه همکاری با وی تا انتها نظر دارند. جام ملت های آسیا

به نظر می رسد پس از نظر نهایی کمیته فنی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون و با توجه به نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان، حضور این سرمربی قدیمی پرتغالی در ایران ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید؛


افزایش شانس نیمکت نشینی کی روش برای تیم ملی/با سی کیو تا پایان جام ملت ها؟!

دیدگاهتان را بنویسید