خرید تضمینی دانه های روغن سویا را از کشاورزان شروع کنید

ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781102

مدیرکل هماهنگی خریدهای داخلی شرکت بازرگانی دولتی از آغاز خرید تضمینی بذر سویا از نخستین روزهای آبان ماه خبر داد و گفت: خرید تضمینی این محصول در استان های مازندران و گلستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، مرتضی سعادتی کیا از آغاز خرید تضمینی بذر سویا از اولین روزهای آبان ماه خبر داد و گفت: خرید تضمینی این محصول در استان ها آغاز شد. مازندران و گلستان.

این کارمند گفت: از ابتدای خرید تضمینی روغن سویا تاکنون 196 تن از این محصول در استان های مازندران و گلستان خریداری و در سامانه های شرکت ثبت شده است.

سعادتی کیا با اشاره به اینکه بیشتر این محصول در استان های گلستان، مازندران و اردبیل تولید می شود، افزود: امسال در استان های مذکور تولید شود.

وی اعلام کرد: خرید بذر روغنی سویا تنها از طریق سامانه کامل پهنه بندی سازمان جهادکشاورزی انجام می شود و محصولات کشاورزانی که در این سامانه ثبت نام نکرده باشند، تحویل داده نمی شود.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران یادآور شد: امسال در راستای سیاست های حمایتی کشور، ۱۲۶ هزار و ۷۴۶ تن کلزا به ارزش ۱۳ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال توسط کشاورزان استان های کشور خریداری می شود که تمامی مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید