خرید جذاب استقلال; دقیق مانند ساعت و شیشلیک محبوب!

خرید جذاب استقلال;  دقیق مانند ساعت و شیشلیک محبوب!

استقلال سال گذشته پس از سال ها انتظار موفق شد قهرمان لیگ شود و یکی از ستاره های آن تیم کوین یاماگا مهاجم فرانسوی بود. یاماگا فصل گذشته 10 گل برای استقلال به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم بود. آبی ها در این فصل حساب ویژه ای برای تکرار قهرمانی روی کوین باز کردند و او با گل 3 امتیازی که مقابل مس کرمان به ثمر رساند نشان داد که چقدر برای تیمش تاثیرگذار است. شاید بسیاری از خارجی هایی که در آن سال ها به فوتبال ایران آمدند، چون نتوانستند خود را با زندگی در ایران وفق دهند یا حتی با هم تیمی ها و مربیان خود رابطه خوبی برقرار کنند، نتوانستند ویژگی های فنی خود را در فوتبال ایران نشان دهند. و خیلی زود کشور ما را ترک کردند. در مقابل این مورد، اگر به وضعیت همه خارجی هایی که در ایران موفق بوده اند نگاه کنیم، متوجه می شویم که هر دو روابط خوبی با اطرافیان خود برقرار کرده اند و توانسته اند خود را با شرایط زندگی در ایران به ویژه تهران وفق دهند. . همانطور که مشخص است کوین یاماگا از آن دسته بازیکنانی است که کاملا خود را با ایران وفق داده و از زندگی در تهران لذت می برد. در این گزارش می خواهیم برخی از خصوصیات زندگی شخصی و اخلاقی کوین یاماگا را بیان کنیم که در نوع خود جالب است.

ارتباط خوب با هم تیمی ها

کوین در دوران حضورش در ایران توانست با هم تیمی ها و مربیان خود ارتباط خوبی برقرار کند و با بازیکنان استقلال دوست شود. همچنین باعث شد این بازیکن در ترکیب تیم قرار بگیرد و با سایر بازیکنان هماهنگ شود و از اولین بازی خود برای استقلال بدرخشد. البته کوین در تمرین یا بازی بسیار جدی است، اما دوست دارد در زمان مناسب بخندد و شوخی کند.

مشکلی برای زندگی در هتل وجود ندارد

کوین از سال گذشته در این هتل زندگی می کند و از زندگی خود در هتل راضی است. یاماگا به همراه برخی دیگر از بازیکنان بی خانمان استقلال در هتل اسپیناس مستقر هستند و ظاهرا مشکلی با آن ندارند.

علاقه مند به هواداران استقلال

پس از بازی های خوب یاماگا برای استقلال، این بازیکن محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم به دست آورد. از طرفی کوین علاقه زیادی به طرفداران دارد و معمولاً درخواست هواداران برای گرفتن عکس یادگاری را رد نمی کند. یاماگا معمولاً قبل از رفتن به سوئیت هتلش و عکس گرفتن با طرفداران، صبورانه در کنار طرفدارانی می ایستد که می خواهند با او عکس بگیرند.

کوین هنوز پدر نشده است

همسر کوین فرانسوی است که در کشورش زندگی می کند. با این حال او چندین بار به ایران آمده تا در کنار کوین باشد. جالب اینجاست که یاماگا فرزندی ندارد و هنوز طعم شیرین پدر شدن را تجربه نکرده است.

من عاشق تهران هستم

کوین از زمان آمدن به ایران توانسته بسیاری از دیدنی های تهران را ببیند. عجیب اینکه این ستاره باتجربه استقلال بسیار مشتاق است که به تهران سفر کند و از هر فرصتی برای دیدن دیدنی های پایتخت استفاده می کند و اوقات خوشی را سپری می کند. یاماگا با توجه به شرایط تمرینی و مسابقاتی که در استقلال بسیار فشرده برگزار می شود، هنوز فرصتی برای حضور در سایر شهرهای ایران پیدا نکرده است. با این حال اگر فرصتی پیش بیاید کوین علاقه مند به سفر به شهرهای دیگر ایران است. لازم به ذکر است یاماگا با استقلال به چند شهر ایران از جمله شیراز، مشهد، اصفهان و … سفر کرد اما فرصت دیدن دیدنی ها را نداشت و نتوانست از دیدنی های دیگر شهرهای ایران دیدن کند.

علاقه شدید به شیشلیک

در چند ماهی که یاماگا در ایران بود غذاهای مختلف ایرانی را امتحان کرد و علاقه زیادی به آنها پیدا کرد. کوین هم علاقه زیادی به رستوران رفتن دارد و اگر فرصتی داشته باشد حتما به رستوران های مختلف تهران سر می زند. به انواع کباب های ایرانی هم علاقه دارد و شیشلیک را بسیار دوست دارد.

دقیق مانند ساعت

یاماگا زندگی بسیار منظم و دقیقی دارد و از اخلاق بد متنفر است. نمی توان با او قرار ملاقات گذاشت و به موقع حاضر نمی شود. همچنین سوئیت هتل او بسیار تمیز و مرتب است و ستاره استقلال اصلاً از شلختگی خوشش نمی آید.

یادگیری فارسی

یاماگا در دوران حضورش در استقلال موفق شد برخی اصطلاحات مربوط به فوتبال را به زبان فارسی یاد بگیرد و تعدادی از کلمات محاوره ای مانند خدا، سلام، خداحافظ، سپاس و … را می داند و استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید