چرا شیشلیک را از بلاتکلیفی بیرون نمی آورید؟


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877269

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم شیشلیک با انتشار مجوز اکران این فیلم در فضای مجازی خواستار اکران و اکران این فیلم در اسرع وقت شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین مهدویان که برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم شیشلیک را اکران کرد، این روزها در حال انتقاد از سخنان روحلا سهرابی، مدیرکل نظارت بر سینما و نظارت بر اکران، مبنی بر عدم توقیف فیلمی در دولت است. سیزدهم»، مدیرکل دفتر نظارت بر اکران و اکران فیلم ها در مصاحبه ای محرمانه نوشت. سازمان سینمایی که برخاسته از سینماست و تهیه کننده سینماست، از همان ابتدا بر عدم توقیف فیلم ها و کمک به خروج آثار از بلاتکلیفی یا انزوا تاکید داشت.

سهرابی در پاسخ به این سوال که چرا و به چه دلیل فیلمی از مجرای قانونی عبور کرده و استانداردهای داخلی را رعایت کرده است، افزود: ما در سازمان سینمایی تلاش می کنیم در اکران فیلم های او مانع هیچ فیلم و تولید فیلمی نشویم. “»

مهدویان در ادامه این مطلب عکسی از صورتجلسه شورای اکران در 16 تیر 1400 منتشر کرد که نمایش فیلم شیشلیک را نشان می داد.

او در خاتمه می گوید اگر این حرف ها درست است پس چرا فیلم شی ایشلیک را که یک سال پیش به دلیل بلاتکلیفی و به قول شما ممانعت از همه راه های قانونی طی شد و مجوزش صادر شد را بیرون نمی آورید؟


8e9fa78e d32a 4ba7 97eb 16806daf770e خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید