روزنامه هم میهن: وقتی دانشمندانی را که به دیدار رئیس جمهور می آورید، دستشان خالی است، وضع مملکت همین است!

روزنامه هم میهن: وقتی دانشمندانی را که به دیدار رئیس جمهور می آورید، دستشان خالی است، وضع مملکت همین است!

روزنامه نگار هم میهن می نویسد: وقتی افراد تحت عنوان یک درصد برتر دانشمندان جهان دعوت می شوند و دست خالی به حساب می آیند، به این نتیجه می رسیم که مشکل اساسی بسیار اساسی تر از چیزی است که ابتدا به ذهن می رسد.

هم میهن در سرمقاله امروز خود دیدار ابراهیم رئیسی با “دانشمندان یک درصد برتر جهان” را به سخره گرفت و آنها را “خالی” خواند.

مهم ترین خبر تعطیلات چند روز اخیر تغییرات دولت است، ضمن اینکه رئیس جمهور با جمعی از مردم تحت عنوان یک درصد از بهترین دانشمندان جهان دیدار کرد که اظهارات برخی از آنها بسیار بود. تعجب آور، غیر واقعی و نامناسب. مجموع این دو خبر و کار 20 ماهه دولت هر ناظری را به این نتیجه می رساند که مشکل اصلی این مدیریت مردم و ناکارآمدی آنها نیست. در واقع مشکل اصلی رویکردی است که منجر به انتخاب افرادی می شود که فاقد کارایی هستند.

روزنامه نگار هم میهن در ادامه نوشت: وقتی افرادی تحت عنوان یک درصد از دانشمندان برتر دنیا دعوت می شوند که چیزهای بدیهی را نمی دانند و خود را دست خالی می دانند و جالب است که برگزار کنندگان جلسه ندارند. توانایی شناخت حقیقت از حقیقت، به این نتیجه می رسیم. که مشکل اساسی بسیار رادیکال تر از چیزی است که ابتدا به ذهن می رسد. به عنوان مثال، دانشمندان یک درصد برتر جهان، کسانی هستند که امور را پشت صحنه اداره می کنند و در نتیجه در کمتر از دو سال، شاهد بیشترین تغییر کابینه در بین کابینه ها در 40 سال گذشته بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید