خشم شدید بایرن: مانه ممکن است اخراج شود!

رسانه های آلمانی گزارش دادند که مانه از موقعیت هایی که لروی سانه در آن بازی داشت عصبانی و ناراحت بود، اما نتوانست از آن استفاده کند و در رختکن به او اعتراض کرد. درگیری این دو بازیکن بالا گرفت و ستاره سنگالی با مشت به صورت هم تیمی خود کوبید.

این موضوع واکنش های زیادی را از سوی هواداران این تیم و دیگر اهالی فوتبال در پی داشته و حالا فلوریان پلتنبرگ، روزنامه نگار مشهور آلمانی اعلام کرده که بایرن تصمیمی جدی را در نظر گرفته است.

خشم شدید بایرن: مانه ممکن است اخراج شود!

خبرنگار اسکای اسپورت آلمان در این باره نوشت: بایرن نمی تواند چنین چیزی را بپذیرد. واکنش به این رفتار بیش از جریمه خواهد بود. این باشگاه باید درس عبرتی برای دیگران باشد. اکنون آنها توماس توخل را دارند که تحت رهبری او نباید چنین حوادثی رخ دهد. فکر نمی کنم سادیو مانه پس از تابستان امسال جایی در بایرن داشته باشد.

اسکای همچنین گزارش داد که بازیکنان بایرن از این رفتار هم تیمی خود بسیار ناراحت و شوکه شده اند و انتظار چنین رفتاری را از او نداشتند و احتمال فسخ قرارداد این بازیکن را کاملا محتمل می دانند.

گفته می شود مدیران بایرن در حال حاضر در حال بررسی وضعیت هستند و همه گزینه ها از جمله جریمه، محرومیت و قطع همکاری با مانه روی میز آنها قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید