دوره های مورد نیاز بازار کار در مراکز فنی مانه و سملقان برگزار می شود

ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782968

جواد پوجفر با اشاره به افزایش مراکز فنی حرفه ای در شهرستان مانه و سملگان طی یک سال گذشته گفت: دوره های مورد نیاز بازار کار در مراکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، جواد پویافر رئیس سابق مرکز فنی حرفه ای مانه و سملگان در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید مرکز فنی حرفه ای مانه و سملگان با ارائه گزارش یکساله از یکسالگی خود گفت: حضور یکساله در مرکز فنی حرفه ای شهرستان: طول یک مرکز آموزشی را به سه مرکز رساندیم.

پویافر با بیان اینکه آموزش ها در این مراکز متناسب با نیاز بازار کار و بر اساس استانداردهای حرفه ای است، تاکید کرد: یکی دیگر از کارهای خوب شهرستان اعزام کارورز به مسابقات کشوری است چرا که گاهی دوره های کارورزی به صورت شهری و استانی برگزار می شود. در سطح کشور و نهایتاً در داخل کشور می تواند اثربخشی آموزش و کیفیت آموزش را در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نشان دهد.

وی گفت: با تعاملی که با مراکز دیگر داشتیم آموزش معرق کاری را برای زنان خانه دار انجام دادیم تا بانوان با این آموزش ها برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند. با تلاش همکاران این مرکز با کسب رتبه 95 در بین دستگاه های اجرایی شهرستان جزء سه دستگاه اول اجرایی شهرستان قرار گرفتیم.

پویا فرد گفت: دانشجو 2300 ساعت در مقطع کارشناسی صرف مطالعه می کند و در نهایت با مدرک لیسانس به یک جویای کار کم تجربه تبدیل می شود اما با آموزش فنی و حرفه ای می تواند مهارت پیدا کند و به کارجوی ماهر تبدیل شود و راهی بازار کار شود.

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملگان، صبح امروز مراسم تودیع مدیر جدید مرکز فنی حرفه ای مانه و سملگان با حضور جواد نوساری معاون پشتیبانی اداره کل فنی حرفه ای استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید