نوروز بازار در مانه و سملقان برپا نمی شود


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811659

معاون سیاسی و تامین اجتماعی استان مانه و سملگان:

رسول جهاندوست گفت: امسال با توجه به گستردگی تاج، بازارچه های نوروزی در سه شهرستان استان خراسان شمالی برگزار می شود که مانه و سملگان جزو این سه شهر نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مانه و سملگان، رسول جهاندوست، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری مانه و سملگان در نشست ستاد هماهنگی گردشگری نوروز 1401 در خصوص لزوم تقویت نظارت، کنترل قیمت و تاکید بر پروتکل های بهداشتی به ویژه سلامت گفت: نیاز به دریافت واکسن علیه تاج است. ارائه دهندگان خدمات بر مسافران تاکید دارند.

جهاندوست گفت: تمامی شرکت هایی که به نوعی با گردشگران در ارتباط هستند و خدمات مسافری ارائه می کنند باید حداقل دو دوز کوئید 19 دریافت کرده باشند، در دوره قرنطینه نباشند، اطلاعات خود را در سامانه امین وارد کرده و کد QR را نصب کنند. در مقابل مشتری

وی در خصوص برخورد با متخلفین گفت: سه نوع برخورد قانونی داریم که در مرحله اول اخطار کتبی برای پلمپ واحد، در مرحله دوم درخواست انسداد بانک به مدت دو هفته و سوم به دستگاه را به مدت 30 روز مهر و موم کنید.”

وی افزود: در صورت رفع ایرادات مطرح شده از سوی فرد، تا 72 ساعت بعد با نظر دستگاه تخصصی می توان پلمب را رفع کرد.

وی بار دیگر تاکید کرد: تمامی مراکزی که به مسافران خدمات ارائه می کنند باید این پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری مانه و سملگان گفت: امسال به دلیل تاج بحث بازار نوروزی نداریم و این بازار در سه شهر استان برگزار می شود و شهر ما جزو این سه شهر نیست. ”

جهاندوست همچنین بر آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با تغییرات اقلیمی و آمادگی لازم در شرایط اضطراری تاکید کرد و افزود: 11 کمیسیون خدمات رسانی در شهرستان فعال است و برنامه نوروزی گاها در شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید