خشم وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از ناکامی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد حزب الله

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از توسعه پهپادها و پهپادها به ویژه پهپادهای ایرانی، بدون اشاره به زرادخانه هسته ای نامشروع آن که جهان را تهدید می کند، گفت: این پهپادها برای کل منطقه خطر دارد.

تهدیدهای توخالی گانز پس از آن صورت گرفت که حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: وی یک پهپاد حسن (به یاد شهید حسن اللکیس) را به مدت 40 دقیقه در عمق 70 کیلومتری آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآورد و سپس لتی به سلامت به محل خود بازگشت. پایگاه در لبنان پس از یک عملیات شناسایی دقیق.

مقاومت همچنین تاکید کرد که با وجود تلاش دشمن برای سرنگونی وی، پهپاد پس از انجام موفقیت آمیز ماموریت به محل امن بازگشت.

نفوذ پهپاد به اعماق سرزمین های اشغالی فلسطین بار دیگر ناکارآمدی سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین را ثابت کرد.

گانز بار دیگر ایران را متهم کرد: تهران مسئول تجهیز نیروهای نیابتی خود در لبنان و منطقه است.

وزیر دفاع اسرائیل که استراتژی اش برای خنثی کردن توافق هسته ای شکست خورد، همچنین خواستار نظارت بر تاسیسات هسته ای ایران شد.

او همچنین اخیراً با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای گفتگو درباره ایران و برنامه هسته ای آن دیدار کرد.

تل آویو تلاش کرده تا روند مذاکرات را پیش از دور جدید مذاکرات ایران و قدرت های جهانی در وین برای بازگرداندن آمریکا به تعهداتش در برجام مختل کند.

رژیم صهیونیستی بارها با گزارش ها و اظهارات نادرست تلاش کرده است که برنامه هسته ای ایران را ناآرام جلوه دهد. در حالی که تهران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه خود تاکید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید