خطرات جنگ هزار برابر بیشتر از خود جنگ است


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911352

معاون هماهنگ کننده حضرت قمر بنی هاشم (ع):

جمشیدی گفت: خطرات جنگ نظامی هزاران برابر بیشتر از جنگ سنگین است. در آمریکا سال ها پیش نهادی ایجاد شد که ذهن را تحت تأثیر قرار می دهد و از ابزار رسانه و فضای مجازی برای استفاده از ذهن استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد بسیار عالی است. اهمیت دارد و نیاز به توجه زیادی دارد

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: دهه 80 اهمیت فضای مجازی را می داند زیرا این نسل در فضای مجازی متولد شد.

جمشیدی با اشاره به پوشش 96 درصدی اینترنت ایران خاطرنشان کرد: این یعنی در دورافتاده ترین مناطق پوشش اینترنتی وجود دارد و در مورد تلفن همراه تاکنون 150 میلیون سیم کارت واگذار شده که تقریبا دو برابر جمعیت کشور است.

معاون هماهنگ کننده چهار محال و بختیاری حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: 50 میلیون ایرانی با پهنای باند 4000 مگابایت از اینترنت استفاده می کنند و 83 درصد مردم از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

وی یکی از مهمترین مسائل در این زمینه را عدم سواد رسانه ای و آموزش رسانه ای در کنار گسترش جامعه متقاضی عنوان کرد و اظهار داشت: شما به عنوان افسران جنگ نرم وظایف خطیری دارید و باید بتوانید آموزش رسانه ای را انجام دهید. برای عموم، زیرا در غیر این صورت دشمن رهبری خواهد کرد.

جمشیدی افزود: خطرات جنگ مخفی هزاران برابر جنگ سنگین است در آمریکا سال ها پیش نهادی ایجاد شد که بر ذهن تأثیر می گذارد و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی از ذهن برای استفاده از جهان سوم استفاده می کند. جهان اول از انسان ربات بسازید و در حالی که ربات برنامه را می پذیرد و اجرا می کند، انسان ها در خدمت رسیدن به اهداف خود هستند.

وی ادامه داد: زمانی که این ربات وارد صحنه می شود باید خشونت انجام دهد و نتیجه این می شود که در منطقه شورش هزار ضربه چاقو به فرد وارد می شود اما اصلاً ناراحت نمی شوند.

معاون هماهنگ کننده حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای اخیر شاهد اوج اغتشاشات و وحشیگری ها بودیم، متاسفانه کانال ارتباطی والدین و نوجوانان بسته شده و نیاز به رفع این مشکل دارد.

جمشیدی افزود: در این مرحله دشمن شمشیر خود را به طور کامل بیرون آورده و صلیب خود را برای تجزیه ایران بسته است. مصمم هستند لقمه به لقمه ایران را قطع کنند تا برای اسرائیل قابل هضم باشد. دشمنی که می آید ربطی به حجاب ندارد.» یا مخالف است یا می آید بکشد که در واقعه شاهچراگ دیدیم.

وی با بیان اینکه این رویداد از این نظر حائز اهمیت است که در زمینه تولید محتوا ضعیف هستیم، در مصر بنری درباره حجاب طراحی شد که 14 هزار نفر را تحت تاثیر قرار داد و این یعنی تولید محتوا بسیار مهم است.

جمشیدی با تاکید بر اینکه ورود به بحث تولید محتوا مستلزم شناخت مخاطب است، ادامه داد: عدم دستیابی به این دانش منجر به تولید محتوای نامناسب می شود، مسائلی در ایران مطرح می شود و باید به درستی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید