خطر بزرگی که همچنان استقلال را تهدید می کند!

خطر بزرگی که همچنان استقلال را تهدید می کند!

اواسط اسفند سال گذشته بود که باشگاه استقلال اعلام کرد که دادگاه کاس نتیجه نهایی پرونده لئوناردو پادوانی، مدافع سابق استقلال را در 29 فروردین 1401 اعلام می کند، اما پس از آن زمان رای مدافع برزیلی اعلام شد. با دنیای فوتبال خداحافظی کنید. دادگاه عالی ورزش هیچ خبری اعلام نکرد.

همه اینها در حالی است که پادوانی حدود 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب می کرد که البته در زمان فاتی آماده واریز به حساب او بود اما این مدافع به دلیل خطای پزشکی حدود 9 میلیون غرامت به باشگاه استقلال پرداخت کرد. دلاری و موضوع را به دادگاه عالی ورزش ارجاع داد.

در دیدار چهار فصل پیش استقلال و فولاد در اهواز، بازیکن برزیلی به دلیل برخورد شدید با آرمین سهرابیان مدافع استقلال از ناحیه سر و نخاع دچار آسیب دیدگی شدید شد. این در حالی است که صحبت های استقلال و پادوانی بهمن ماه سال گذشته در دادگاه عالی ورزش برگزار شد. پیش از این اسناد و مدارک طرفین توسط CAS بررسی و در این جلسه طرفین به بیان نظرات خود پرداختند. در این جلسه نماینده CAS، یک قاضی CAS، سه وکیل پادوانی، یک متخصص پادوانی، خود پادوانی و مترجمش، سه وکیل از استقلال، متخصص باشگاه استقلال (دکتر رازی) و حامد افضلی بین المللی نایب رئیس باشگاه استقلال حضور داشتند اما تا امروز خبری از رای گیری نیست.

به گزارش باشگاه استقلال، با توجه به دفاعیات جدید، احتمال می رود رای پادوانی برای سومین بار تا بررسی های لازم درباره دفاعیات جدید از سوی دیوان عالی کشور به تعویق بیفتد.

به همین دلیل ارسال دفاعیات جدید از سوی تیم حقوقی باشگاه استقلال، اعلام پرونده استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه و الغرافه فعلی قطر چندین بار به تعویق افتاد و حالا طبق شایعات این تصمیم دیر اعلام خواهد شد. بر اساس گزارش ها، دادگاه CAS در بیانیه ای مجددا صدور شکایت سرمربی ایتالیایی از استقلال را به تعویق انداخت و آن را به 20 می (30 اردیبهشت) موکول کرد.

دیدگاهتان را بنویسید