خط اعتباری به پروژه کمربند جنوبی پاکدشت اختصاص یافت


ساعت: 09:19
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910480

شهردار فارون آباد گفت: رئیس جمهور به معاون اجرایی رئیس جمهور دستور دادند تا ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل و اجرای این پروژه برای گشایش کمربندی جنوبی پاکدشت در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان درویشی شهردار فارون آباد در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکدشت برای فارون آباد اظهار داشت: ۱۴ سال از اجرای پروژه کمربند جنوبی پاکدشت می گذرد که ۱۰ کیلومتر آن در این شهرستان واقع شده است. قلمرو فارون آباد

وی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور از این مکان آغاز شد و خجت الاسلام رئیسی از این مکان و همچنین از تقاطع پروژه انتقال فاضلاب دشت های جنوب شرق استان تهران که از حریم شهرستان فارون آباد می گذرد بازدید کرد.

شهردار فارون آباد گفت: کمربندی جنوبی پاکدشت مهمترین پروژه سالیان سال است که مقرر شد تا پایان امسال 10 کیلومتر اول آن به بهره برداری برسد که برای این منظور رئیس جمهور تدابیر لازم را دادند. دستور افتتاح این کمربندی و تسریع در اجرای پروژه به معاونت اجرایی رئیس جمهور مقرر شد ردیف اعتباری ویژه برای اجرای آن اعطا شود.

درویشی تصریح کرد: تملک این پروژه بر اساس توافق شهرداری با شرکت ایرانی مهد و از محل ایجاد اعتبارات ارزش افزوده برای شهرهای دارای خدمات بازرگانی جهت انتقال صنایع آلاینده و تجارت خدماتی منعقد شد که از محل ارزش افزوده موضوع تحصیل.

وی تاکید کرد: موضوع پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت باید با حمایت همه دستگاه ها تکمیل شود زیرا همه درگیر این پروژه ملی هستند و مسیر ترانزیتی و کریدور برای شرق کشور در نظر گرفته شده است و بیشتر زائرانی که عازم می شوند. حرم امام رضا علیه السلام از همین راه حرکت می کنند تا 6 کیلومتر گیر نکنند.

شهردار فارون آباد ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری با همکاری مسئولان پروژه رینگ جنوبی پاکدشت تکمیل و یک گره ترافیکی به حداقل ممکن کاهش یابد.

درویشی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: یکی از بزرگترین پروژه های ما بلوار امام خمینی به طول یک کیلومتر، عرض 35 متر و عمق 35 متر است که طبق برنامه قرار بود در شهریور 1401 به بهره برداری برسد اما با تسریع روند اجرا، آن را در ماه مه تکمیل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین میدان بلوار امام خمینی (ره) میدان بسیج نامگذاری شد که در تقاطع خیابان ولی عصر (عج) و بلوار امام خمینی (ره) واقع شده است، همچنین در راستای ارتقای سرانه ورزشی در شهرستان فارون آباد، زمین چمن مصنوعی احداث شده است. باز و به صورت رایگان در دسترس مردم است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید