خط دفاعی پرسپولیس بدون سیدجلال به شدت محک خواهد خورد

خط دفاعی پرسپولیس بدون سیدجلال به شدت محک خواهد خورد

رضا نورمحمدی با اشاره به اینکه تیمی با دفاع بهتر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران می شود، گفت: در دنیای فوتبال زدن چند گل برای قهرمانی بسیار مهم است و یکی از عوامل اصلی است. تیمی مثل پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و باید با درس گرفتن از فصل گذشته گل های کمتری یاد بگیرد تا انشالله قهرمان لیگ برتر شود.

وی با اشاره به خداحافظی سیدجلال حسینی یادآور شد: سیدجلال حسینی در شش سال گذشته ستون اصلی خط دفاعی پرسپولیس بوده است. حالا در غیاب کاپیتان خط دفاعی پرسپولیس آزمونی جدی در فصل جدید خواهد بود و باید از اولین بازی این تیم با اشتباهات کم شروع شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان می کند: البته برای مرکز دفاع افراد خوب و با تجربه و با تجربه زیادی خریداری شده اند. مرتضی پورعلی گنجی سال ها برای تیم ملی بازی کرده و تجربه بین المللی زیادی دارد. به نظر من گئورگی گلسیانی مدافع باتجربه و خوبی است. به این دو باید علی نعمتی و فرشاد فرجی را هم اضافه کرد که علیرضا بیرانوند را پشت سر خود می بینند. من به شخصه واقعا امیدوارم که این گروه بتواند در فصل آینده آمار فوق العاده ای را ثبت کند.

رضا نورمحمدی همچنین درباره خرید احتمالی گادوین منشا برای تقویت خط حمله پرسپولیس گفت: فصل. آنچه مشخص است این است که در حال حاضر فوتبال ایران به سختی می توان مهاجم شش امتیازی و گلزن پیدا کرد و از طرفی گادوین منبع گل مستر لیگ شده است. باید به خریدهای سرمربی پرسپولیس اعتماد کنیم و اجازه دهیم تیم با آرامش به فکر فصل جدید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید