خط قرمز یحیی به نام آقای ستاره؟ صبر پرسپولیسی ها به پایان رسیده است

خط قرمز یحیی به نام آقای ستاره؟  صبر پرسپولیسی ها به پایان رسیده است

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته با عصبانیت در مورد جنایات میلاد سرلک گفت: قرار بود دوشنبه بیاید که نیامد و اگر نیاید به هر حال جور دیگری فکر می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس حدود یک ماه پیش با میلاد سرلک جلسه ای داشت و بعد از آن باشگاه اعلام کرد این جلسه مثبت بوده و هافبک تیم ملی به زودی قراردادش را تمدید می کند اما این اتفاق نیفتاد!

میلاد سرلک امروز و فردا را انجام داد و به بهانه های مختلف قرارداد عقد قرارداد با درویش را به روزهای دیگر موکول کرد تا کاسه صبر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و …

حالا شنیده می شود که گزینه جدیدی به جای میلاد سرلک مطرح شده است. علیرضا علیزاده! علیزاده که در اوایل لیگ نوزدهم به تیم گلزن گهر نفت مسجد سلیمان اضافه شد، در پست هافبک دفاعی خوب بازی کرد و پرسپولیس را به یکی از باشگاه هایی تبدیل کرد که در پایان فصل به دنبال جذب این بازیکن بودند، اما پس از مذاکرات انجام شد. دو طرف اما در نهایت این موضوع حل نشد تا این بازیکن دوباره با مدیران گل گهر مذاکره کند و قرارداد یک ساله خود را با آنها تمدید کند.

قرارداد علیرضا علیزاده، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای یک سال دیگر تمدید شد تا او بتواند در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران برای گل گهر بازی کند و حالا این قرارداد به پایان رسیده است.

حالا میلاد سرلک اردوی تیم ملی را بهانه ای برای تمدید نکردن قراردادش می کند و اگر بعد از بازگشت از اردو همچنان بخواهد به مدیرعاملی پرسپولیس قول بدهد، جذب گزینه جدید (بخوانید علیرضا علیزاده) خواهد بود. فعال شد!

دیدگاهتان را بنویسید