آقای روحانی دوران در زدن و در زدن به پایان رسیده است

زمان: 23:01
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775966

رحیم احمدی روشن ، با تأکید بر محاکمه علیه رئیس جمهور سابق ، گفت: عبارت “چکش و چکش” حضرت آقا در مورد دولت سابق صادق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری تهران، با پایان دوره هشت ساله ریاست جمهوری حسن روحانی و چالش های سوء مدیریت ، برخی ناخواسته یا عمدی ، دولت به کشور روی آورد و برای نابودی سرمایه کشور ، به سیستم معیشتی و اقتصاد کشور روی آورد. حقوق بشر ، قوه قضائیه باید خواستار محاکمه علیه روحانی شود.

دلایل محاکمه علیه حسن روحانی عبارتند از:

1- بی تفاوتی رئیس جمهور و دولت نسبت به شرایط زندگی مردم ؛
2- زندگی اشرافی رئیس جمهور و کارمندان بزرگ دولتی ؛
3- استقبال و پرکردن نیروهای غیرمتعهد و گاه م influثر رئیس جمهور و مسئولین مسائل.
4- اميد به توجه و مهرباني (!) دشمن ، از سوي برخي از مقامات دولتي ، به ويژه از سوي خود رئيس جمهور ، كه خدا را دولت ستمگر و استكبار آمريكا مي نامند.

این عوامل دست به دست هم دادند تا تورم سرسام آوری برای مردم نجیب و مظلوم ایران ایجاد شود و حتی خرید خانه برای مردم عادی به ویژه در تهران به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است.

در این راستا ، دشمن آنقدر مغرور شد که از یک طرف پیمان بین المللی به نام برجام را پاره کرد و از آن خارج شد و از سوی دیگر ، ایران را مجبور کرد که همان پیمان را به طور یکجانبه اعمال کند که پاره کرد و خود را معاف کرد. مسئولیت. معرفی کرد.

سهل انگاری در دولت های یازدهم و دوازدهم روحانی به حدی است که آنها در قلب تیم مذاکره کننده جاسوسی گرفتار شده اند ، در حالی که دولت به طور کامل از همان جاسوسان حمایت می کند. سرانجام وزیر امور خارجه روحانی در بحبوحه استکبار خود گفت که متن برجام را نخوانده و کلاه گشادی را که بر سر مقامات دولت روحانی گذاشته شده بود فاش کرد.

چرا باید روحانی محاکمه شود؟

اگر بخواهیم فجایع تحمیل شده توسط روحانی و همکارانش را روشن کنیم ، این مثال برای اثبات تمام ادعاهای ما در مورد بی مسئولیتی و بی کفایتی رئیس جمهور سابق و اطرافیان او کافی است.

در چهار ماهه نخست امسال دولت روحانی بیش از 58 تریلیون تن پول چاپ کرد تا کسری بودجه با این روش غیرعلمی برطرف شود و …. تأثیرات وحشتناک تورم را بر دولت آیت الله دکتر رئیسی تحمیل کنید!

با توجه به این وضعیت ، اگرچه کشور به دلیل اقدامات غیرمسئولانه روحانی و همکارانش متحمل خسارات سنگینی شده است ، اما آیا وی نباید به دلیل اتلاف فرصت ها و تحمیل هزینه های سنگین به کشور و جلوگیری از پیشرفت ایران در زمینه های فضایی و هسته ای در دادگاه محاکمه شود؟ محاکمه شود؟

آیا یک رئیس جمهور ناتوان مانند او نباید در دادگاه پاسخگوی رنج افرادی باشد که بسیاری از آنها دیگر توان خرید قدرت غالب خود را ندارند؟

از نظر منطقی و قانونی ، چنین شخصی باید در دادگاه های عمومی حاضر شود تا محاکمه وی برای همه ، به ویژه مقامات بی اثر ، درس عبرت باشد.

نصرالله پیمان فر ، رئیس کمیسیون اصل 90 در توضیح ارسال شکایت علیه روحانی به دادستانی کل ، در پیامی در توئیتر گفت: “بیش از 330 هزار نفر در مورد سوء رفتار آقای روحانی در خارج از کشور به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده اند. مدیریت مبادله “اسناد و نتیجه پرونده به عنوان دادستان برای رسیدگی و اعمال قانون به دادستان کل ارسال شد.

خبرنگار تهران نیوز با رحیم احمدی روشن ، پدر شهید مصطفی احمدی روشن مصاحبه کرد تا شکایات مردم از حسن روحانی را بررسی و تحلیل کند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با ارزیابی پویایی شکایت از رئیس جمهور سابق به دلیل خیانت غیر عمد و عمدی به ملت ایران ، گفت: شکایت از حسن روحانی زبان ملت ایران و مردم آزاده کشور محسوب می شود. ایران اسلامی. به عنوان نمایندگان ملت ایران ، باید تحت تعقیب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عبارت “بزن و بدو” در مورد دولت سابق صادق است ، افزود: “مقامات سابق دولت معتقدند هرگونه خیانت به کشور قابل پیگرد نیست.” تیم مذاکره کننده ایرانی تأکید می کند که من در پارلمان گفتم هیچ کلمه ای “توقف” در برجام وجود ندارد. تقصیر من بود چهار بار کلمه “توقف” در برجام وجود دارد ، اما مذاکره کننده ما به من اطلاع نداد! “

روحانی و عواملش باید در اسرع وقت محاکمه شوند

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: نظر این مردم درباره ملت بزرگ ایران چیست؟ آنها فکر می کنند ملت ایران متوجه این موارد نیستند ، در حالی که این افراد متوجه نیستند که در کنار ملت ایران هستند.

احمدی روشن با بیان اینکه شکایت از رئیس جمهور سابق و همکارانش باید تا زمان محاکمه علیه این افراد ادامه یابد ، خاطرنشان کرد: ملت ایران با خون شهید احمدی روشن آسیب دید ، دستاوردهای هسته ای آن را از بین برد و خسارت زیادی به ایران اسلامی وارد کرد.

وی در مورد درخواست ملت ایران از قوه قضائیه و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: این شکایت باید مورد رسیدگی قرار گیرد تا اینکه خائنین به محاکمه کشیده شوند و ملت ایران و خانواده شهدا از این موضوع حمایت نکنند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن توضیح داد: اگر روحانیون و خائنین دولت سابق محاکمه نشوند ، مردم تحت تعقیب قرار می گیرند و به دستور حضرت آقا ، دوران “چکش و چکش” به پایان رسیده است و نباید بهانه ای برای دوستان دشمن در داخل و خارج.

احمدی روشن افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید: «او در بین هدایا پیرو است و توسط وارث خود ، تحت فرمان خدا محافظت می شود.“بدجنس است خداوند وضعیت هیچ فردی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه انسانها به تنهایی شرایط خود را تغییر دهند.

وی توضیح داد: “مقامات دولتی که در گذشته به ملت ایران خدمت کرده اند مفتخر شده اند و باید علیه حکومتی که به مردم خیانت کرده محاکمه شوند. من به عنوان یکی از اعضای بدنه امضا کننده محاکمه علیه حسن روحانی از قوه قضائیه می خواهم حقوق مردم ایران. “از خائنین دولت قبل بگیرید.

شهید مصطفی احمدی روشن در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سهل انگاری دولت سابق در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و پاسخ وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به توئیت فارسی رژیم جعلی صهیونیستی گفت: مقام معظم رهبری با این افراد مشابه پاسخ دادند. آنها به افراد متدین مدرن تشبیه شدند.

احمدی روشن تاکید کرد که وزیر سابق ارتباطات در سخنرانی خود با افتخار اعلام کرد که ما سند 2030 را در دو سال گذشته اجرا می کنیم. سند 2030 برای سربلندی ملت ایران به جز شرمندگی چه باید بکند؟

وی خاطرنشان کرد: حلقه هلال برای همیشه از دامان دولت روحانی یا وزیر امور خارجه سابق که در مجلس می گوید من منتظر شنیدن سخنان نمایندگان مجلس یا حسن روحانی نیستم ، پاک نمی شود ، که صنعت هسته ای ایران را نابود کرد. “

دولت آیت الله رئیسی باید حقوق مردم ایران را از دولت های ستمگر سلب کند

پدر شهید مصطفی ، احمدی روشن ، با بیان اینکه تخریب صنعت هسته ای اقتصاد ایران را تضعیف کرده است ، توضیح داد: در قالب پرونده.

احمدی روشن با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی برگرفته از متن و قلب مردم است ، خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام قدرت به آقای رئیسی رای دادند و برخی از افرادی که قبلاً از روحانی حمایت و رای می دادند ، رای خود را پس گرفتند …

وی افزود: دولت سیزدهم یک دولت منطقی و انقلابی است که باید حقوق مردم ایران را از دولت های ستمگر ، در برابر حکومتی که به مردم خیانت کرده است ، بگیرد و پیامدهای آن خیانت مشخص است.

پدر شهید مصطفی ، احمدی روشن ، گفت که رئیس قوه قضائیه انقلابی است که باید به درخواست مردم برای محاکمه علیه روحانی و عواملش رسیدگی کند. ما در حال محاکمه علیه حسن روحانی و کارکنان دولت سابق هستیم ، زیرا آنها کشور را در یک چرخش تاریخی خطرناک قرار داده اند و باید آنها را محاکمه کرد.

احمدی روشن گفت: “شخصی مانند صالحی ، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ، که در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد می کند که هیچ اتفاق بدی برای صنعت هسته ای نیفتاده در حالی که واقعیت چیز دیگری است ، تا زمانی که این افراد شریک هستند ، پشیمان می شویم. از جنایت معنوی “

وی گفت بقایای دولت روحانی هنوز در سازمان انرژی اتمی حضور داشتند و هنوز نفس می کشیدند ، در حالی که آن افراد نباید در سازمان حضور داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید