دوران حضور چهره به چهره در فضای مجازی به پایان رسیده است. بازی Resistance Commander رویکردی تدافعی دارد

ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797289

معین در مراسم رونمایی از فرماندهان مقاومت:

مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم افتتاحیه رسمی بازی فرمانده مقاومت؛ آمرلی گفت: امروز دوران بز در مواجهه با فضای مجازی به پایان رسیده است و اجازه نمی دهیم کسی خانواده ایرانی را تهدید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم معین، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه رسمی بازی «فرمانده مقاومت; «نبرد آمرلی» که در تالار خلیج فارس موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه حاج قاسم همچنان برای ما داغ است، گفت: همه ما هر روز دچار غم و اندوه همراه با خشم و انتقام هستیم. او گفت. .

معین ادامه داد: موضوع یاله، مهجوریت و استعمار و محاصره مردم ایران در فضای مجازی غم دیگری است و برای افرادی که افرادی چون حاج قاسم را دارند، تحقیر تاریخی است. خیلی عجیب است که ما با این همه امکاناتی که در این زمینه داریم اجازه انتشار تصویر حاج قاسم را در فضای مجازی نمی دهیم و تعجب می کنم که کارکنان فضای مجازی کشور چگونه این فضا را تحمل می کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به استفاده همگانی از امکانات در فضای مجازی مانند حمل و نقل، تلفن همراه و یا خرید از مغازه های محلی در این منطقه، گفت: کار در زمینه زیرساخت ها در این حوزه غیرممکن نیست، اما ما ببینید که در این منطقه یک غفلت تاریخی است.

معین افزود: فضای مجازی فضایی برای کنترل و رهبری است که معمولاً به اشتباه به فضای مجازی تعبیر می شود و این همه بی توجهی در همین راستا ادامه دارد.

مسلم معین با گلایه از کارمندان گذشته و حال حاضر در حوزه فناوری ارتباطات گفت: ما با هیچ کارمندی عقد برادری نداشته ایم و در گذشته به کارکنان این حوزه گفته بودم که در این حوزه خیانت کرده اید و می دهم. این پیام به کارکنان فعلی: «نان شب و امنیت مردم فضای مجازی را وابسته به آمریکا نکنید.

معین در ادامه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت یکدیگر در فضای مجازی آگاه باشیم و به هم کمک کنیم، گفت: دستیابی به این توانایی و تولید تخصصی بازی در راستای افزایش ظرفیت فضای مجازی است.

وی افزود: راهبرد بزرگ انقلاب اسلامی بحث راهبرد دفاعی است و ما سعی کرده ایم این راهبرد دفاعی را در بازی فرمانده مقاومت ترویج دهیم. دوران حضور چهره به چهره در فضای مجازی به پایان رسیده است و اجازه نمی دهیم کسی در آن فضا خانواده های ایرانی را تهدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید