خط و نشان سرمربی پرتغالی کره برای ایران

بنتو در اولین روز تمرین ارتش کره در جمع خبرنگاران گفت: نکته مهم این است که مسابقات نهایی مقدماتی را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و برای این کار باید در هر دو بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرتغالی گفت: ما باید از هر بازی سه امتیاز بگیریم تا در گروه اول شویم، این هدف بزرگ ما برای این دو بازی است.

تیم کره در گروه A سه روز دیگر در ورزشگاه جهانی سئول به مصاف ایران می رود و سپس آخرین دیدار خود را در ورزشگاه مکتوم مقابل امارات برگزار می کند.

از قضا کره جنوبی ۱۱ سال است که بر ایران پیروز نشده است. آنها در ژانویه 2011 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا یک بر صفر ایران را شکست دادند و پس از آن در 7 بازی به 3 تساوی و 4 شکست مقابل ایران دست یافتند. آخرین بازی دو تیم در زمستان گذشته با گل سون هیونگ مین (تاتنهام) 1-1 به پایان رسید.

ایران قدرتمندترین رقیب کره است و پائولو بنتو قصد دارد بر آنها غلبه کند و با اعتماد به نفس حاصل از این پیروزی تیمش را شارژ کند. این امر ضمن کسب امتیاز می تواند به قطر در کسب نتیجه مطلوب در قرعه کشی جام جهانی کمک کند.

بنتو در مورد اضافه شدن سون هیونگ مین به اردو و فرمش در تاتنهام گفت: هر بازیکنی گاهی در طول فصل خوب است و گاهی بد. بدیهی است که سون هیونگ مین بازیکن مهمی برای تیم ما و یکی از بهترین ها است.» «اما مهمتر از آن، چگونه به عنوان یک تیم بازی می کنید؟»

این در حالی است که ورزشگاه جام جهانی سئول محل بازی ایران 60 هزار مشوق خواهد بود. بنتو گفت: «کل جمعیت خبر خوبی است. برای هواداران مهم است که از تیم ما در خانه حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید