خط پیشکسوتان پرسپولیس برای استقلالی ها: جذاب است …

خط پیشکسوتان پرسپولیس برای استقلالی ها: جذاب است ...

محسن بنگر در حاشیه مراسم نکوداشت مربیان برتر درباره شرایط تیمش گفت: سال گذشته تیم خوبی داشتیم. کارکنان شهرداری نوشهر به ما اعتماد کردند و توانستیم به لیگ دوم صعود کنیم. امسال در لیگ سوم با همین نفرات بازی می کنیم و تیم خوبی داریم.

وی درباره سختی های مربیگری و تفاوت آن با دوران بازی تاکید کرد: مربیگری بسیار سخت است. بازیکن فقط مسئول خودش است اما مربی باید حواسش به همه چیز باشد و حواشی بیرونی جمع کند. من چیزهای خوب زیادی یاد می گیرم. خدا را شکر از جایی شروع کردم که به هم اعتماد داریم. از اینجا فوتبال را شروع کردم. همه چیز خیلی خوب است. هرچند نتایج خیلی خوب نبود، اما چون تازه از لیگ سوم آمده ایم، در سال های آینده خیلی چیزهای بیشتری از شهرداری نوشهر خواهید شنید.

شهردار جوان در پاسخ به این سوال که الگوی او در مربیگری چیست، گفت: دوست دارم در زمین فوتبال بازی کنم. آقایان کاظمی، برانکو، کرانچار و خیلی از مربیان بزرگی که خوشبختانه با آنها کار کرده ام و اگر از هر کدام نکته ای یاد گرفته باشم شاید الان برایم مفید باشد و سعی می کنم از آن استفاده کنم.

بنگر در خصوص وضعیت پرسپولیس و تساوی این تیم در سیرجان گفت: گل گهر به آقای گله نوح یکی از تیم های زنده لیگ است که به دلیل کسر امتیاز مشکلاتی داشت. تساوی با این تیم در سوریه یک برد برای پرسپولیس است. در هفته های آینده پرسپولیس در خانه بازی می کند، استقلال بیرون از خانه و این کار جالبی خواهد بود. امسال لیگ خیلی خوب است و هر دو تیم محبوب را در بالای جدول می بینیم.

وی با تاکید بر اینکه خود نویدکی می تواند سپاهان را متحول کند، گفت: فوتبال در سپاهان را دوست دارم. این تیم دارایی بازی می کند و به نظر می رسد از پتانسیل خود استفاده می کند. آنها باید برای محرم وقت بیشتری بگذارند. خود محرم می تواند این تیم را ترمیم کند. یک اشتباه پارسال در سایپا رخ داد و به ابراهیم صادقی فرصت داده نشد و این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد. نه اینکه امسال سپاهان دوباره سقوط کند اما محرم می تواند آن تیم را به مسیر خود بازگرداند.

سرمربی شهرداری درباره حواشی مربوط به توافقات محرمانه در لیگ های پایین در هفته های اخیر گفت: و شنیدیم، اما الان نیم فصل است. شنیده ام که در پایان فصل چنین اتفاقاتی می افتد و ما برای همه اینها برنامه داریم. لطفا در تیم ما این اتفاق نیفتد.

سوال سربازی استقلالی ها سوال بعد از بنگر بود که درباره آن گفت: همه باید خدمت سربازی کنند. در بحبوحه فوتبالم که عضو شموشک بودم و در تیم ملی امید بودم، رفتم خدمت و در تیم فجرسپاچ گرگان بازی کنم. ما هم گوش می دهیم و اگر قانون است همه باید بروند. ما رفتیم، آنها قبل از ما رفتند و آنها به دنبال ما می روند.

مدافع سابق پرسپولیس درباره سختی های جدایی از این تیم و حضور در تیم نظامی گفت: سخت است اما برای من نه چون از شموشک رفتم. قطعا خروج بازیکنان از استقلال و پرسپولیس سخت است. مهرداد پولادی به خاطر سربازی بدون فوتبال ماند و تیم ملی را از دست دادیم. ارتش سخت است، اما مقدس است و باید انجام شود.

سوال بعدی بنگر درباره قهرمان این فصل لیگ برتر بود و گفت: خدای نکرده پرسپولیس قهرمان شود. استقلال تیم خوبی دارد و نفرات زیادی دارد. آقای مجیدی هم حالش خوب است. خوب است که استقلال و پرسپولیس در سال جام جهانی در اوج هستند و امیدوارم سپاهان دوباره به اوج برسد.

وی با حمایت از اسکوچیچ و نتایج او در تیم ملی با تاکید بر اینکه باید جایگاه مربیگری تیم ملی حفظ شود، خاطرنشان کرد: هرکس این آمار را دارد باید روی نیمکت تیم ملی باشد. همه ما قبل از آمدن اسکوچیچ امیدی به صعود به مرحله گروهی نداشتیم. اما او همه تیم ها را برد و چنین فردی باید سرمربی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید