خواهرخواندگی دو شهر تهران و دوشنبه امضا شد



طی مراسمی در برج میلاد تهران، برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی بین شهرهای تهران و دوشنبه امضا شد.

خواهرخواندگی تهران و دوشنبه امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج


، مراسم امضای برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی بین شهر تهران و دوشنبه، پایتخت تاجیکستان، ظهر امروز – سه شنبه 28 دی ماه 1402 – با حضور علیرضا زاکانی. شهردار تهران و رستم امامعلی شهردار دوشنبه و رئیس مجلس ملی تاجیکستان در برج میلاد تهران برگزار شد.

بر اساس تفاهم نامه خواهرخواندگی دو شهر تهران و دوشنبه که در گذشته منعقد شده بود، در مراسم امروز سند اجرایی این خواهرخواندگی برای همکاری اجرایی در 12 محور به امضا رسید.

اطلاعات، خدمات شهری، عمران، شهرسازی، مدیریت حمل و نقل و ترافیک و آموزش نیروی انسانی، مدیریت بحران و آتش نشانی از محورهای این سند اجرایی است.

در این مراسم مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس منداپور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران حضور داشتند. شورای شهر تهران، محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران شهری تهران و دوشنبه نیز حضور داشتند.

رستم امامعلی، شهردار دوشنبه و هیئت همراه، پیش از امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرهای تهران و دوشنبه، از قسمت های مختلف برج میلاد بازدید و از خانه های شهرک تهران واقع در مجموعه برج بازدید کردند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.