خیلی اصرار کردم که بمانم اما نشد


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907954

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان می گوید نقشی در بحث برکناری کاپیتان اسطوره ای این تیم نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، فرهاد فهیم کاپیتان اسطوره ای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از 5 فصل و نیم و کسب افتخارات فراوان با نارنجی پوشان در اتفاقی غیرمنتظره از این تیم جدا شد. فهیم از کادر فنی مس سونگون جا ماند و پس از فسخ قرارداد، در انتقالی دیدنی به رقیب سرسخت گیتی پسند این تیم پیوست.

این انتقال جنجالی که انتقادات مسئولان ورزقانی این باشگاه را برانگیخته است و بسیاری رسول خطیبی را در این موضوع مقصر می دانند. اما مدیرعامل مس سونگون می گوید در این قطع همکاری نقشی نداشته و حتی تلاش زیادی کرده تا زمینه را برای ادامه حضور فخیم فراهم کند.

خطیبی در واکنش به جدایی فرهاد فهیم از مس سونگون گفت: فرهاد فهیم دوست خوب من است. خودش شاهد است که من قاطعانه اصرار کردم که بماند. من به هر دوی شما گفتم شما همکار و همشهری هستید اما اختلاف با کادر فنی بود و به نتیجه نرسید. هر چقدر خواستیم این اتفاق نیفتد، نمی‌توانست بماند. فهیم برای ما زحمت کشید و من هم تلاش زیادی کردم که او را حفظ کنم اما اختلاف سلیقه او و سرمربی باعث انشعاب شد.»

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره شرایط این باشگاه خاطرنشان کرد: 10 رشته ورزشی داریم که امسال فوتبال و والیبال اضافه شده است. تیم های باقی مانده یا قهرمان ایران هستند یا قهرمان آسیا و جهان. هرچند کار زیادی برای انجام دادن داریم اما امیدوارم امسال هم بتوانیم همان قهرمانی را تکرار کنیم، چون من یک ورزشکار هستم انتظار بیشتری از من می رود.»

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا جایی که می توانیم از خواسته های کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم. مش، ما یک باشگاه حرفه ای هستیم و قطعا به برنامه ریزی ادامه می دهیم. ما 15 دوره نمی کنیم که کمتر باشیم. ما 10 رشته داریم و پشتیبانی خوبی ارائه می کنیم.”

خطیبی درباره پیشنهاداتی که برای بازگشت به سرمربیگری داشته و علاقه اش به فعالیت دوباره در فوتبال گفت: قطعاً این کار را دوست دارم چون کارم را به عنوان سرمربی شروع کردم. به خواست خدا برای فارغ التحصیلی از باشگاه مس سونگون آمده ام. سه پیشنهاد برای مربیگری داشتم اما با توجه به تعهد و اهدافم در مس سونگون ماندم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید