دادستانی سیستان و بلوچستان گام بزرگی برای جلوگیری از تخلیه غیرمجاز برداشته است


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890634

این اقدام در بازدید از کشتی سازی چابهار انجام شد.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از نگهداری غیرمجاز کالا و تسریع در روند ترخیص و بررسی مشکلات این حوزه از انبارهای اداره کل بندر و دریانوردی چابهار بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، در راستای جلوگیری از نگهداری غیرمجاز کالاها و تسریع در روند ترخیص و رسیدگی به مشکلات این حوزه، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس قاضی و دادستان کل کشور و انقلاب از شهرستان چابهار از انبارهای اداره بندر و بازدید از کشتیرانی و منطقه آزاد و گمرک چابهار.

مهدی شمس آبادی ضمن بازرسی و نظارت سرزده از این انبارها، دو فقره (انبار لاستیک و لوازم یدکی) را با حکم قضایی عالی و تذکرات و دستورات لازم به مراجع ذیربط صادر و همچنین مقرر شد در بازدید از این انبارها تداخل ایجاد شود. شهر و انبارهای سطح ستاد اجرا و تملک اموال نیز باید به طور مستمر توسط مراجع قضایی انجام شود.


وی افزود: در سطح استان، انبارها نباید کالا را به مدت طولانی و بدون مجوز نگهداری کنند و باید با نظارت مسئولان ذیربط از جمله سازمان گمرک و حراست و دادستان های استان نسبت به ثبت انبارها در سامانه کلی انبار اقدام کنند. باید به طور مستمر بر این انبارها نظارت داشته باشد و در مرکز اعلام کند و اقدام و نتیجه دهد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید