دادستان جدید معرفی شد


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903980

در مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان استانی و شهرستانی از زحمات و تلاش های خالصانه «مسلم سلگی» تقدیر و «محمد رحیمی» به عنوان دادستان جدید ملایر معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; مراسم تکریم و معارفه دادستان و انقلاب شهرستان ملایر با حضور جمعی از نمایندگان استان و شهرستان برگزار شد..


در این آیین از زحمات و تلاش های خالصانه «مسلم سلگی» قدردانی و «محمد رحیمی» به عنوان دادستان جدید ملایر معرفی شد..


معاون استاندار همدان و فرماندار ملایر در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران علیرغم همه مشکلات و وجود اختلاف سلیقه و عقیده، متعهد به حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی، منع و نهی است. محکومیت مداخلات خارجی و مداخله خارجی و ساختن آینده ای متحد و مرفه برای ایران این هدف والایی است..


وی افزود: همه اقشار، گروه ها، اصناف، آحاد مردم و مسئولان مردمی روحیه میهن دوستی و میهن دوستی دارند و در مقوله حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران وحدت و هم نظر دارند..


وی با بیان اینکه موضوع وحدت، میهن دوستی و میهن پرستی هیچ گاه در میان ملت ایران سست نشده است، افزود: دشمنان می خواهند با ایجاد اغتشاش و بی نظمی در ایران، این عزت و وحدت را زیر پا بگذارند و جامعه ایران را ناامید کنند..


فرماندار ویژه ملایر گفت: دست های شیطانی شبانه روز کار می کنند و سران در اتاق مغز دشمنان ایران می نشینند و عده ای از ایرانیان در داخل و خارج کشور خائنان و وطن پرستان را اجیر کرده و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین جوانان هستند..


اسماعیلی بیان کرد: دشمنانی که سعی در سلب اعتماد به نفس، وحدت و غرور ملی ایرانیان دارند بدانند که رویای تجزیه و تضعیف ایران دشمن هرگز تعبیر نمی شود و اقدامات آنها جز زدن آب در هاون نیست..


معاون استاندار همدان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی مستقل ترین حکومت تاریخ را ایجاد و برپا کرد و امروز با حمایت مردم 43 سالها گذشت.


اسماعیلی می گوید که دشمنان در این 43 عظمت ملت ایران را پنهان می کنند، گفت: دفاع مقدس جنگ جهانی بود که همه متفقین می خواستند ایران را در یک نظام یکپارچه فتح کنند اما ایران از شرف، آزادی و استقلال خود دفاع کرد و پیروز شد..


فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: سال هاست که ارتش خسته و شکست خورده آمریکا طعم شیرین یک پیروزی کوچک را نچشیده و چشم انداز روشنی ندارند و از این رو سعی دارند در ایران شورشی ایجاد کنند به امید اینکه اتفاقی بیفتد. در ایران..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید