داده های جدید قرارداد بیمه بازنشستگی تکمیلی / جدول بازپرداخت


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817340

مدیرکل فرهنگی و فعالیت های اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز قرارداد «جبران هزینه های درمانی مستمری بگیران از این صندوق» از ابتدای سال 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جام محمود مرتصی فرد گفت: قرارداد بازپرداخت هزینه های درمانی مستمری بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 1401 اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه “زمان ثبت نام یا حذف و اضافه شدن مشمولان به این خدمت از تاریخ 1 فروردین 1401 لغایت 31 خرداد 1401 به مدت سه ماه تعیین شده است”، افزود: متقاضیان صرفاً می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ملی این خدمات را دریافت کنند. صندوق بازنشستگی. در سایت sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه ای) و بدون مراجعه حضوری و صرفاً از طریق رایانه، ثبت نام یا حذف و افزودن افراد جدید انجام می شود. در این طرح امکان ثبت درخواست بازنشستگان با تلفن همراه وجود ندارد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهم جمعیت در قرارداد نوروزی را 45 هزار تن اعلام کرد و گفت: در قرارداد 1401 سقف پوشش خدمات جبرانی نسبت به قرارداد قبلی 30 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: قرارداد جدید در قالب خسارات پزشکی است و مقام پیمانکاری تنها موظف به محاسبه و تعیین میزان خسارت است و صندوق بازنشستگی کشوری بابت سودآوری شرکت ها و سهم مستمری بگیران خسارت پرداخت خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه آخرین مرحله ثبت نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف، حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت دارندگان مستمری اصلی» است، بنابراین متقاضی باید آدرس ثبت نام کند. و شماره موبایل به درستی و دقیق اصلاح شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان گفت: «جزئیات طرح به طور کامل در صفحه ثبت نام، حذف و اضافه درج شده است و متقاضیان متن را با دقت مطالعه کنند.» و 75013 (آتیه) سازان حافظ) با پیش شماره 021 آماده پاسخگویی به قرارداد جدید می باشد.

fe5cf780 a207 4725 a717 9d2bfd3d5691 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید