داروخانه هلال حمار در کهگیلویه و ببیراحمد راه اندازی می شود


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910780

فلاحی از راه اندازی داروخانه هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: این داروخانه پوشش داروهای تخصصی را در اولویت قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، بررسی ها نشان می دهد در قرن اخیر علاوه بر وزارت بهداشت، هلال احمر نیز بر «سلامت» مردم ایران نظارت داشته است.

از سوی دیگر هلال احمر در مناطق مختلف کشور دارای تجهیزات بسیار مدرن در کلینیک های تخصصی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، آب درمانی، خدمات ارتوپدی است که این امکانات است و همراه با وزارت بهداشت در خدمت مردم ایران است. در زمینه درمان

یکی از مهم ترین ویژگی های روش های درمانی هلال احمر تعرفه بسیار پایین خدمات درمانی و توانبخشی هلال احمر است که علاوه بر کیفیت بالای تجهیزات، به بیمارانی که توان مالی پایینی دارند، امیدوار و آسوده خاطر می کند. قدرت.

در این راستا یکی از بخش هایی که هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد می تواند در آن نقش آفرینی کند بحث راه اندازی داروخانه های این سازمان است تا مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مشکلات موجود به استان های همجوار مراجعه نکنند. کمبود برخی داروها و تحمیل هزینه های هنگفت

مدیر عامل جمعیت حلالحمر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس در این خصوص گفت: موضوع تشکیل داروخانه هلال احمر در کمیسیون ماده 20 معاونت رئیس جمهور در خصوص درمان سازمان و موضوع تصویب شد. برای اخذ آن توسط معاونت هلال احمر جهت درمان به ماده 20 ارجاع می شود.

کاظم فلاحی دوست به تایید راه اندازی داروخانه هلال احمر در استان اشاره کرد و گفت: درخواست تاسیس داروخانه هلال احمر در کمیته 5 نفره تایید شد و منتظر ابلاغ به کهگیلویه و بویراحمد هستیم تا تاسیس شود. داروخانه و این موضوع ادامه دارد و پیگیری می شود.

وی به نامه استاندار به رئیس سازمان غذا و داروی کشور برای تسریع در راه اندازی این داروخانه اشاره کرد و ادامه داد: با برآورد فضای فیزیکی داروخانه اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان اعطا شد.

وی به پوشش درمانی داروخانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: این داروخانه پوشش برخی داروها را در اولویت قرار می دهد اما همه داروها را تامین می کند.

فلاحی به کمک های دارویی این سازمان به قشر نیازمند جامعه اشاره کرد و تاکید کرد: حدود 4 میلیارد تومان کمک های درمانی به استان آمده و از کسانی که فاکتور دارند و محروم هستند حمایت می شود که در این راستا کمک های دیگری در حوزه فیزیوتراپی و دندانپزشکی انجام شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به خدمات این سازمان در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کاروان سلامت هلال احمر با همکاری استان اصفهان هزار و 100 نفر ویزیت و دارو را به 1000 نفر در دیم چاشاه ارائه کردند. 800 نفر در میمند.شهر دانا.و دوا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید