500 برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و ببیراحمد برگزار می شود


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898508

نشست خبری معاون هماهنگ کننده فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تابناک دفاع برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، سرهنگ برومند زاده در این نشست با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است، گفت: آنچه امروز داریم از برکت دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: مقاومت جمهوری اسلامی در جنگ های سخت، نیمه سخت و رسانه ای دشمن نشات گرفته از ایثار و مقاومت پاسداری مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح خاطرنشان کرد: گرچه آشکارا جوانان و هموطنان بزرگی را در جنگ از دست داده ایم، اما ایثار و مقاومت این مردم، ریشه های انقلاب را قوی تر کرد و با خون این عزیزان با دشمنان روبرو هستیم. .

این فرمانده نظامی با تاکید بر اینکه بیش از 500 برنامه در استان در حال برگزاری است، گفت: در راستای تبیین و همگانی سازی اهداف انقلاب و مقاومت اسلامی این برنامه ها در 4 محور اجرا می شود.

برومند زاده با اشاره به محور اول این برنامه ها که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: همزمان با سراسر کشور از 4 هزار جانباز، ایثارگر و خانواده شهدا تجلیل می شود.

وی شعار محوری هفته پاسداشت امسال را «ما مقاومیم» عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه های حراست، برگزاری برنامه های بزرگداشت، نقالی، نشست خبری و اجرای برنامه شیدایی شبانه از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود. این هفته.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید