راهپیمایی 22 آبان در کهگیلویه و ببیراحمد برگزار می شود


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907612

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بوبیراحمد گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با حضور پرشور مردم با توجه به حوادث و شرارت ها و اغتشاشات اخیر به حماسه ای ماندگار تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، حجت الاسلام سید جواد خاضع 22 آبان ماه در جلسه کمیته برگزاری مراسم یوم الله اظهار داشت: 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و استکبار جهانی است. روز شعار مرگ بر آمریکاست اما چرا همان شعار مرگ بر آمریکا باید به خوبی توضیح داده شود، واضح است که این شعار به معنای مرگ بر ملت آمریکا نیست، شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دشمن و سیاست های ظالمانه آمریکا، مرگ بر بدی ها، جنایت ها، بربریت ها، ترورها، نژادپرستی و مرگ استکبار است.

حجت الاسلام خزا گفت: شعار مرگ بر آمریکا، 44 سال تحریم ظالمانه ملت ایران، سرنگونی هواپیمای مسافربری، حمایت از گروهک تروریستی منافقین و حریم آنها، تحریک معاندان جمهوری اسلامی و حمایت جنبش های شورشی، تجزیه طلب و تروریستی این چراغ سبزی است برای صدام برای حمله به ایران و حمایت همه جانبه از آن و توطئه برای سرنگونی جمهوری اسلامی (کودتای نوژه، اغتشاشات 1978 و 1988 و … تا این حوادث اخیر).

6637f537 1fec 41f3 8aaa a8f2291d664e خبر خاکستری

سید جواد حضع گفت: 22 آبان روز دانش آموز است، سه دانش آموز دهه هشتاد و نود در جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند. 22 آبان را خواهند داشت که در مقابل نفاق و استکبار تبلیغ کنند، راه همرزمان کشته شده خود را ادامه می دهند و در 22 آبان 57 می آیند تا یاد و خاطره همرزمان کشته شده خود را گرامی بدارند.

هزه ادامه داد: در یوم الله 22 آبان امسال شاهد سیلی محکم و پاسخ قاطع ملت همیشه در صحنه و غیرت ایران اسلامی به سیاست های شوم آمریکا خواهیم بود به فضل الهی. خدایا راهپیمایی 22 آبان امسال با توجه به حوادث و آفات و اغتشاشات اخیر با حضور شور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل می شود، بزرگداشت یوم الله 22 آبان با شعار 22 آبان. حماسه مقاومت، مقاومت و استکبارستیزی» همزمان با سراسر استان با حضور گسترده همه اقشار مردم بویژه دانشجویان و دانشجویان انقلابی برگزار می شود.

a94a4953 7496 4cef 9d5f aa5541b181c1 خبر خاکستری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی یم الله روز 21 آبان در شهر یاسوج روز جمعه 21 آبان ساعت 9:30 صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت الله طالقانی و حضرت ولی عصر (عج) تا خیابان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد. مسجد ) برگزار می شود، از ظرفیت دانش آموزان برای اجرای برنامه ها در اجتماع بزرگ مراسم 13 آبان استفاده می شود.

حجت الاسلام حضه در پایان از حضور باشکوه شهدای استان در تشییع پیکر پاک شهدای هوشنگ و امید به مردم استان تشکر کرد و از مردم استان و همیشه دعوت کرد. در صحنه ولایت شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 آبان و خلق حماسه ای ماندگار که دشمن را شکست دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید