اجرای 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897767

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) ایلام خبر داد؛

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از اجرای 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان ایلام خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر «قدرت اله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این نشست خبری با بیان اینکه مقاوم هستیم، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت. شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال است. ، بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در استان ایلام در 76 عنوان و فصل و در 500 برنامه در دستور کار قرار گرفته و سعی شده با رویکردی بدیع، بدیع و خلاقانه متفاوت از سال های گذشته اجرا شود.

کریمیان در تشریح عناوین ایام هفته حراست اظهار داشت: امسال سعی کردیم بر اساس نامگذاری ایام هفته حراست و با رویکردی جدید با حضور و مشارکت اقشار مختلف این برنامه ها را تهیه و تدارک ببینیم. مردم و با رویکردی مردمی به توسعه و تعمیق فرهنگ پاسداری مقدس بپردازند

وی بیان کرد: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری برنامه های دفاع مقدس در صدا و سیما به مدت هفت شب، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، غبار روبی قبور شهدا، یادواره های شهدا شهدا، اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس، تولیدات چندرسانه ای، تشکل اقامه نماز جمعه، برپایی میز خدمت، رونمایی از طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق فقیرنشین استان، نمونه هایی از این برنامه ها است. که در هفته دفاع مقدس انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید