اجرای 42 برنامه پیشرو به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898549

جانشین سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان اعلام کرد؛

منصور شوقانی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از اجرای 42 سرفصل از برنامه های شاخص استان خبر داد و گفت: در چارچوب برنامه ها 3 هزار فعالیت در استان با احداث شبکه پایگاه ها و پایگاه ها انجام می شود. مناطق مقاومت و همکاری دستگاه های اجرایی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور سردار شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان و خجت الاسلام حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) برگزار شد. m.n.) از استان سمنان و جمعی از اصحاب رسانه.


دوران دفاع مقدس فرصتی برای تبیین واقعیت های جنگ تحمیلی است

حجت الاسلام دیباجی در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید دوران دفاع مقدس استان سمنان گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و جبران آن استفاده کرد. جاده های سفر نشده .

وی هفته دفاع مقدس را مناسبتی برای تبیین رشادت های رزمندگان دانست و افزود: در این دوران باید واقعیت های جنگ و جانفشانی های رزمندگان بیان و برای نسل های جدید تبیین شود.

نماینده رسمی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان تصریح کرد: دوران فاطمیه برای کشور ما افتخارآمیز است زیرا ما آغازگر این جنگ نبودیم و از ناموس و ناموس دفاع کردیم. کشور بر اساس وظیفه دینی ما هدف به این صورت ترسیم شد.

او این عصر را دانشگاه می‌داند، بنابراین بازدارندگی دفاعی، تربیت نسلی فداکار، ارائه نسخه اطمینان‌بخش از ظرفیت درونی از موهبت‌های آن است.


42 عنوان از این برنامه در هفته مقدس فا اجرا می شود

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز از اجرای 42 سرفصل از برنامه های شاخص استان خبر داد و گفت: در قالب این برنامه ها 3 هزار فعالیت در استان انجام می شود. با احداث شبکه پایگاه ها و پهنه های مقاومت و همکاری دستگاه های اجرایی.

مسئول برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس با حضور بیش از یک میلیون نفر از سراسر کشور در سامانه تصویری برنامه های شاخص این هفته افزود: فردا چهارشنبه در استان سمنان با حضور ایثارگران و مسئولان از طریق نظام با حضور مقام معظم رهبری ویدیو خواهیم داشت و از بیانات فرمانده کل قوا بهره مند می شویم.

شوقانی همچنین برپایی یادواره های شهدا و طرح ابروی محله ای در سطح پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج را از دیگر برنامه های برجسته دانست و گفت: عصر روز پنجشنبه در سراسر قبور مطهر شهدا گلباران و عطرافشانی رنگارنگ اجرا می شود. استان

وی از برگزاری همایش مجاهدین فراملی در دامگان خبر داد و افزود: این همایش برای هفتمین بار متوالی به منظور تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس با حضور بیش از 30 کشور در حال برگزاری است. خواهد آمد

این مسئول نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان استانی در آغاز سال تحصیلی و افتتاح چندین واحد مسکونی نیازمندان در شاهرود را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

لازم به ذکر است پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف، نشست بصیرتی با رویکرد تبیین جهاد و رونمایی از تمثال شهدا در برخی شهرستان ها و همچنین رزمایش گروه های همبستگی و جهادی در مناطق مختلف از دیگر برنامه های محوری و پیشرو این هفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید