اجرای 281 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشمر


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898319

یعقوبیان از اجرای 281 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشمر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ایران موضوع تهاجم عراق به خاک ایران و علت اصلی آن است. این حادثه و تهاجم باید پیدا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی یعقوبیان فرمانده نیروی زمینی ارتش کاشمر شب گذشته در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ارتش این شهرستان برگزار شد، ایام اربعین حسینی و یوم الله را تسلیت گفت. ایام سال 1379. خوبی که در سطح استانی و کشوری برگزار شد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کاشمر بود..

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ایران بحث تهاجم عراق به خاک ایران است و باید علت این حادثه و تجاوز را جست وجو کرد، تصریح کرد: هیچ شرایطی در کشور وجود نداشت که بخواهد به خاک ایران بپردازد. تحمیل جنگ

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر با تاکید بر اینکه بهانه جنگ اختلافات مرزی است، اما دلیل اصلی شروع جنگ این است که می خواهند جلوی انقلاب اسلامی ایران را بگیرند و به دنبال تجزیه کشور هستند. امکانات با شرایط پایدار عراق قابل مقایسه نیست.

با اشاره به اینکه کشورهای عربی، آمریکا، انگلستان و… وی با حمایت از صدام و رژیم بعث عراق و به دنبال نابودی انقلاب نوپای ایران، اذعان داشت: ما 8 سال در برابر تجاوزات رژیم بعث عراق مقاومت کردیم و شهدای ما تقدیم فراوانی به نظام و انقلاب کردند.

یعکوبیان با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 281 برنامه در سطح پایگاه و حوزه مقاومت برگزار می شود، گفت: تعدادی از جانبازان و رزمندگان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد و همزمان این مراسم به صورت مستقیم در شهر کاشمر در شورا برگزار می شود. . مدیریت کشمیر پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان و مادران در دوران دفاع مقدس بسیار مهم است و امروز باید این نقش احیا شود و همزمان با هفته دفاع مقدس همایشی به همین منظور در کاشمر برگزار شود، تصریح کرد: یکی از دغدغه هاست. رهبری مقام معظم رهبری بحث جمعیت و فرزندان آن است و همایش توجیهی با حضور سخنرانان برجسته شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ارتش کاشمر همچنین تصریح کرد: همایش تجلیل از رزمندگان و جانبازان، صبحانه مشترک، غبارپاشی قبور شهدا، رژه خودرویی، همایش تخصصی تبیین و روایتگری جهادگران، تجلیل از عناوین عالی تحصیلی و کنکور سراسری توزیع لوازم التحریر، کیف و کفش بین دانشگاهیان دانشجویان نیازمند، دیدار با خانواده شهدا، آبروی محله، افشای عنصر اعزام رزمندگان به جبهه ها، فعال شدن گروه های جهادی در عرصه ساخت و ساز و پزشکی و غیره

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید